Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °
Skulle underlätta renoveringen hemma så att barnens ”lekrum” äntligen blir färdigt. då skulle Lego tågbanan kunna byggas till framförallt barnens glädje men även föräldrarna skulle bli rätt så glada.
 
Svar, om det gäller 254: -1,5 - 46,5 °

Har egentligen ingen bra motivering, men tycker att jag borde vinna sågen för att jag ”såg” den först, och det ”såg’s pån” att det var en bra såg.
 
  • Gilla
Tomas Eklund
  • Laddar…
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5
Jag och frugan ska bygga altan och ett nytt trädäck denna maskin hade varit underbart att ha just detta jobbet
 
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

Behöver verkligen verkligen en sådan här maskin för att göra hela kåken fin!

/Martin
 
Klingan går att vinkla -1,5 -46,5
Vore trevligt att kunna byta ut min fars hemma byggda potentiellt livsfarliga såg mot denna.
 
-1,5 till 46,5

Vi står i läget att bygga platsbygda inredningar till barnens rum. Äldsta sonen skall hjälpa till, med bra verktyg kommer vi antagligen skapa ett fint intresse som sliter honom bort ifrån leda och besvär.
 
En Metabo TS254 har svängradie från -1,5 - 46,5
En bra såg med ett stabilt anslag vid klyvning av virke,blir roligt att såga och äga.
//jarmo
 
Sågklingans svängningsområde är -1,5 - 46,5 grader.

Människan är lat av naturen och för att slippa såga hela altanbygget för hand så skulle denna smidiga såg vara ett välkommet tillskott.
Då jag är ny husägare sen ett år tilllbaka så har jag inte byggt upp någon maskinpark med något annat än en skruvdragare och borrmaskin.
 
Kramla
Sågklingans svängningsområde är -1,5-46,5 grader.

Denna såg från Metabo skulle göra mer än underverk i vårt hem, då jag med denna slipper värk i knä o rygg och enligt Proffsmagasinets bild ser den ut att vara trygg.
//Kramla
 
Rätt svar på frågan : -1,5 - 46,5 °

Känns som att det är precis en sån här såg jag behöver när jag ska bygga en stor sandlåda åt barnen till sommaren, även hela övervåningen med snedtak ska få hålkälslister och vi vet ju alla hur det klurigt det kan vara att kapa rätt vinklar på sånna... :sweat:
 
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

En perfekt maskin för oss till alla våra byggprojekt, smidig och portabel då vi saknar en bra verkstad. ”A match made in heaven!”
 
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

Har inte en sådan såg men skulle behöva en.
Ser riktigt bra och smidig ut.
 
Svar: -1,5 - 46,5 °

Motivering: Denna skulle stilla ett stort "vill ha" begär och skulle tillåta mig att börja ta ut svängarna och bidra till nytt lärande som inte skulle vara möjligt annars.

Att jag sedan har en träkåk från 80 talet gör att det finns gott om projekt där denna skulle komma till användning.
 
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °.

Jag är så trött på min cirkelsåg som aldrig riktigt såga där jag vill trots ständiga måttningar med anhåll, och som aldrig tycks såga ett rent snitt hur mycket jag än försöker. Vill bygga fler bokhyllor, men det går ju inte nu.
 
Svar - 1,5 till +46,5 grader

Motivering: jag behöver verkligen en bordssåg har jag upptäckt. Snickeri har verkligen blivit en hobby och ett stort intresse men p.g.a. Ekonomi så får jag göra alla mina snitt med en cirkelsåg utan klyvkniv. Det blir inte så fint direkt men vad gör man :rofl: en bordssåg hade gjort underverk!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.