Cheesen
En 30cl flaska tog jag tre bilar med förra helgen... Och den vart inte tom. Det går inte nå mycket
Fick tipset av bilverkstad på flygflottiljen.. dom får väldigt mycket asfalt på bilarna då 39orna dumpar fotogen ut genom motorn under pådrag...
 
Cheesen Cheesen skrev:
En 30cl flaska tog jag tre bilar med förra helgen... Och den vart inte tom. Det går inte nå mycket
Fick tipset av bilverkstad på flygflottiljen.. dom får väldigt mycket asfalt på bilarna då 39orna dumpar fotogen ut genom motorn under pådrag...
Oj, sprayar du då bara på de prickar du ser?

För hela bilarna under rutorna måste det väl gå åt mer?
 
Cheesen
Sprayar hela sidorna... Men duschmunstycket på dessa flaskor är ju oftast väldigt bra... Det ska aldrig rinna.
 
Cheesen Cheesen skrev:
Sprayar hela sidorna... Men duschmunstycket på dessa flaskor är ju oftast väldigt bra... Det ska aldrig rinna.
Där ser man, men vad tycker vax/lackförseglingar om WD40/5-56 tro?
 
tttomten TomasJor skrev:
Jag testade med rabarber och det är inget jag kommer fortsätta med trots att det växer fritt i landet.
Eftersom det just nu är tomt i landet tog jag några frysta bitar som jag tinade, tillsatte lite vatten och körde dom i mixern till en lös massa.
Att tillsätta dom var svårt....slutade med att jag kastade på massan på fälgen:rolleyes:
Resultatet då? Nja inte fan blev det rent inte.
Du missade en fläck, eller så är din kamera fläckig. :p

Cheesen Cheesen skrev:
En 30cl flaska tog jag tre bilar med förra helgen... Och den vart inte tom. Det går inte nå mycket
Fick tipset av bilverkstad på flygflottiljen.. dom får väldigt mycket asfalt på bilarna då 39orna dumpar fotogen ut genom motorn under pådrag...
Finns ingen ekonomi i att köpa 30cl flaskor. En 5 liters dunk kostar 400 spänn, och då slipper du plåtburkarna (en sån du har?)
Den tar ju asfalt effektivt men jag tyckte att det lämnade en flottig yta på aluminium, har bara provat det på en baksving på motorcykel. Sen upptäckte jag att kallavfettning var smidigare =)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.