K KjellTimell skrev:
3619:- Känns som ett bra pris för senaste generationen av XPI kåpor från Peltor..
Velar fortfarande, men eftersom det inte verkar ha dykt upp nå roligare grejor till bättre pris finns det en risk att det klickas hem ett par.

[länk]
Fasen vad dyrt det är att hänga på detta forum... :(
 
  • Gilla
KjellTimell och 3 till
  • Laddar…
Var precis förbi och kollade om det stämmer. Dom hade inte ändrat några priser i butiken men planerar att köra utförsäljning strax efter nyår. Men det var inga problem att få ner priset bara man var lite trevlig.
 
Så vad fick du tvibgarna för då?
 
Priset på hyllan var ca 570, jag fick ge 313 kr så jag är nöjd. Det billigaste jag hittade vid en snabb googling var 500.
 
Ut med det gamla och in med det nya. Kunde inte stå emot till slut. Tre dagar kvar på Julas erbjudande 799:-
 
  • Två uppslagna verktygslådor på en arbetsbänk, en äldre och en ny med diverse verktyg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
K Kjell_G skrev:
Ut med det gamla och in med det nya. Kunde inte stå emot till slut. Tre dagar kvar på Julas erbjudande 799:-
Prisvärd. Köpte min för 999kr för några år sedan :)
 
  • Gilla
Kjell_G
  • Laddar…
Dheri Dheri skrev:
Priset på hyllan var ca 570, jag fick ge 313 kr så jag är nöjd. Det billigaste jag hittade vid en snabb googling var 500.
Jag 171:- gav jag för skruvtvingarna på Hedins i Borlänge.
Tvingar, skruv och enhands plus försänkare, dryga 600:-.
Så passa på efter nyår. (y):D
 
P
K KjellTimell skrev:
3619:- Känns som ett bra pris för senaste generationen av XPI kåpor från Peltor..
Velar fortfarande, men eftersom det inte verkar ha dykt upp nå roligare grejor till bättre pris finns det en risk att det klickas hem ett par.

[länk]

Ja det priset va riktigt bra, nu kostar dom 4250.- , själv klicka vi hem 3st :)
 
  • Gilla
KjellTimell och 1 till
  • Laddar…
Inlägg som ej är tips raderade.
 
  • Gilla
TCG och 5 till
  • Laddar…
JA”Snabbe” Jonas ”Snabbe” Andersson skrev:
Är denna bordssåg något att ha för en hemmapulare?

[länk]
Tror jag köpte den för 800 för några år sedan, och det är den väl knappt värd. Den är rapplig och högljudd, men gör jobbet (ibland).
 
  • Gilla
JA”Snabbe”
  • Laddar…
S scim skrev:
Tror jag köpte den för 800 för några år sedan, och det är den väl knappt värd. Den är rapplig och högljudd, men gör jobbet (ibland).
Då väntar vi på nåt annat erbjudande (y)
 
JA”Snabbe” Jonas ”Snabbe” Andersson skrev:
Är denna bordssåg något att ha för en hemmapulare?

[länk]
Av egen erfarenhet så säger att att man får ha en ”riktig” om man ska använda den. Köpte Clas version och där glappar anhållet så jag använder nästan bara cirkelsåg.
 
  • Gilla
JA”Snabbe”
  • Laddar…
P
Nu vet inte jag om detta erbjudande redan varit uppe men Bauhaus har bra pris på AEGs gipsskruvdragare med laddare och 2st 2ah batterier för 1195:-
https://www.bauhaus.se/skruvautomat-aeg-bts18bl-li-202b

Nästan så ja får ett sug själv att beställa ett kit men nu orkar inte jag med några fler batteriplattformar i min samling :worried:
 
  • Gilla
Lilllen och 1 till
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Nu vet inte jag om detta erbjudande redan varit uppe men Bauhaus har bra pris på AEGs gipsskruvdragare med laddare och 2st 2ah batterier för 1195:-
[länk]

Nästan så ja får ett sug själv att beställa ett kit men nu orkar inte jag med några fler batteriplattformar i min samling :worried:
Hej,

Var och klämde på denna idag. Automaten medföljer ej. I o f s rimligt med tanke på priset, men skylten i butik anger skruvautomat samt bilderna på webben.
Nåväl,
J
 
  • Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.