Limpistolen har vi till barnens pyssel. Funkar bra,men tror den kostade typ 50kr förra året men kan varit på rea
 
Kaffe tar vi annan tråd. Tillbaka till verktygen. //Mod
 
  • Gilla
Psunnet och 5 till
  • Laddar…
Diskussion om moderering tas i PM till mig eller Marlen. //Mod
 
  • Gilla
Immobil och 3 till
  • Laddar…
Nu fattar till och med en sån som jag att deras serie Parkside inte är top of the line, men riktigt så här illa trodde jag inte att det var. Nu har jag testat de tre jag köpte förra veckan och alla glappar, bara en lyser som den ska och de är oerhört trista och eländiga. Jag tror att jag får hitta på något annat i julklapp till sonen.

Tre verktyg från Parkside-serien på ett arbetsbord: två borrskruvdragare och en vinkelslip, några borrbitar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Ledsen
s97danl och 13 till
  • Laddar…
Såg att deras lilla vinkelkap är med nästa vecka. Jag ska köpa den, vet att jag hade behövt den till ngt i somras men eftersom jag inte minns vad så löste jag nog det på annat sätt ändå
 
O olofh skrev:
Såg att deras lilla vinkelkap är med nästa vecka. Jag ska köpa den, vet att jag hade behövt den till ngt i somras men eftersom jag inte minns vad så löste jag nog det på annat sätt ändå
Köpte en vinkelkap igår, men de hade slut på kapskivor. Någon som vet var man hittar prisvärda kapskivor (75mm)? Köpa från grizzly som är importören blir för dyrt. 50 spänn styck plus frakt.
 
Dom är rätt dyra :(
Dom var slut på vårt Lidl också men lyckades hitta några paket som låg på fel ställe.
Har för mig att jag köpte några extra på Bauhaus i somras, men minns inte vad dom kostade.
Annars får du köpa 115mm och använda i en större slip tills dom är lagom
 
  • Gilla
Ginflyer
  • Laddar…
Humulus Humulus skrev:
Dom är rätt dyra :(
Dom var slut på vårt Lidl också men lyckades hitta några paket som låg på fel ställe.
Har för mig att jag köpte några extra på Bauhaus i somras, men minns inte vad dom kostade.
Annars får du köpa 115mm och använda i en större slip tills dom är lagom
Rätt säker på att hålet i mitten är mindre på dessa, än vanliga vinkelslipskivor...
 
  • Gilla
Stickan56
  • Laddar…
Immobil Immobil skrev:
Verktygsboden: [länk]
Hittade den också, men slut i lager :(
 
Humulus Humulus skrev:
Dom är rätt dyra :(
Dom var slut på vårt Lidl också men lyckades hitta några paket som låg på fel ställe.
Har för mig att jag köpte några extra på Bauhaus i somras, men minns inte vad dom kostade.
Annars får du köpa 115mm och använda i en större slip tills dom är lagom
Vad kostade de på Lidl?
 
G Ginflyer skrev:
Vad kostade de på Lidl?
20kr/paket. Metall 7skivor /paket, trä 2skivor/paket
 
  • Gilla
Ginflyer
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Rätt säker på att hålet i mitten är mindre på dessa, än vanliga vinkelslipskivor...
Beroende på slipmaskin och infästning så funkar det med en M10-bricka med 22 mm OD och två större M10-brickor. Har kört så mycket länge till min slipmaskin.
 
  • Gilla
Ginflyer
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.