K Kromo skrev:
Okej men va inte till Sverige. Helvete
Kan vara olika för olika prylar. Jag testade med en borrsats och jag kom hela vägen till att bekräfta köp. Eftersom jag inte skulle köpa något kunde jag inte testa längre, men spärrar brukar komma tidigare.
 
Hep Hep skrev:
Kan vara olika för olika prylar. Jag testade med en borrsats och jag kom hela vägen till att bekräfta köp. Eftersom jag inte skulle köpa något kunde jag inte testa längre, men spärrar brukar komma tidigare.
Funkade för mig med koden: SALE20
Men bara på vissa verktyg.
 
Redigerat:
Testade att få en offert på en gcm12 med vagn. Låg på 850€ är frakten på 1000kr så är den 4000kr billigare än billigast i Sverige
 
fan Att tyskan inte ens finns för att förstå Att bara förstå kundkorg kan bli dyrt.
 
K Kromo skrev:
fan Att tyskan inte ens finns för att förstå Att bara förstå kundkorg kan bli dyrt.

Testa Google Chrome. Där översätter webbläsaren åt dig.
 
  • Gilla
Kromo
  • Laddar…
Hur tunga? Lurar på lite Makita grejer..
 
Klyvsåg med bord gick visst inte att leverera til Sverige
 
A atomlab skrev:
Skriv in BWSALE20 jag kan dock inte skicka varan till Sverige
Skrev du in koden på kupong rutan? Får upp att kupongen ej finns
 
K Kromo skrev:
Skrev du in koden på kupong rutan? Får upp att kupongen ej finns
@atomlab
 
För mig drog de av 20% extra automatiskt i kassan. Men de måste vara de någon av de 603 produkter de listar.
 
100kr i frakt till Sverige
 
  • Gilla
snowjim
  • Laddar…
Funkar för mig, men priserna är inte speciellt imponerande, trots 20% extra-rabatt o billig frakt. Batteridriven kantfräs t.ex. , tjänar 200 spänn jfrt med Proffsmagasinet. Inte värt att handla från Tyskland då imho.
Batterier inte heller billigare än i Sverige.
 
  • Gilla
snowjim
  • Laddar…
A Alko skrev:
Funkar för mig, men priserna är inte speciellt imponerande, trots 20% extra-rabatt o billig frakt. Batteridriven kantfräs t.ex. , tjänar 200 spänn jfrt med Proffsmagasinet. Inte värt att handla från Tyskland då imho.
Batterier inte heller billigare än i Sverige.
Fast en makita dtd153rtj 2x5,0 ah för 250 euro måste väl vara ett bra pris? Någon som vet om det ärutgående modell och om ”nya” batteriet kommer passa i den?

DTD153RTJ
 
K Kromo skrev:
Fast en makita dtd153rtj 2x5,0 ah för 250 euro måste väl vara ett bra pris? Någon som vet om det ärutgående modell och om ”nya” batteriet kommer passa i den?

DTD153RTJ
Det är ett bra pris, men jag köpte en naken 171:a i Svensk webshop för 1690.

Och tänk på att 5Ah är riktigt klumpiga batterier till den maskinen.
 
A Alko skrev:
Det är ett bra pris, men jag köpte en naken 171:a i Svensk webshop för 1690.

Och tänk på att 5Ah är riktigt klumpiga batterier till den maskinen.
Okej har letat länge efter kraftpaket från makita har inga laddare eller batterier men vill skaffa fler maskiner allteftersom och då känns detta paket som en bra start.
 
  • Gilla
Alko
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.