Svar 1,6 m

Vi köpte vårt hus 2011 och ända sedan den första dagen så hjälpte min far mig att snickra och bygga. Tillsammans blev vi så samspelade att vi knappt behövde prata utan allting bara föll på plats direkt. Under alla dessa år så lånade jag min fars cirkelsåg när det fannss behov. Tyvärr så gick min far bort väldigt hastigt i cancer för 1,5 år sedan och sedan dess har jag fått snickra ensam. Jag fick många fina och bra verktyg efter min pappa men just cirkelsågen gick till en av mina bröder.

Många var gångerna som jag förklarade för Pappa hur mycket bättre en bra sänksåg är jämfört med en cirkelsåg som hans och jag såg att det glimmade av köplust intresse i hans ögon. Nu skulle det vara fint att få just en sådan sänksåg som vi pratade om under alla år. Då kan min Pappa på något vis från någonstans se på när jag sågar så mycket snabbare och bättre som jag alltid sa att vi skulle göra.
 
1,6meter.

Vi köpte hus i fredags som vi ska totalrenovera, denna skulle uppskattas oerhört och förenkla många arbeten i huset.
 
Hej!

Svar: 1,6m

Jag ska såga ut ett hål i golvet för att göra en fin inspektionslucka. Kan inte bli bättre än att göra det med en sådan här fin såg!

//D
 
Svar: 1.6m
I somras skulle jag bygga platsbyggd inredning till en skjutdörrsgarderob. Efter en halv dags jobb fick jag arbetsförbud av min fru då hon upplevde att allt blev snett. Så för att jag ska kunna få projektet klart skulle jag verkligen behöva en sänksåg!
 
ullet
Svar, 1,6 m

Min fru har aldrig blivit så glad över en julklapp som när hon fick en skruvdragare från Bosch som var blå. Om jag kunde få ge henne en sänksåg som är lika blå, skulle vi glädja oss båda två!
 
Kul, min fru har aldrig varit så besviken som när hon fick en blå skruvdragare i miniformat :D
 
Svar 1,6m.

För att bra verktyg förverkligar stora planer
och stora planer finns det...:ok:
 
Svar: 1,6m
Sänksågen är sedan länge ett verktyg som saknats i min arsenal. Har länge suktat men aldrig köpt och fått hitta på b-lösningar på problem som sänksågen enkelt hade löst.

Som min signatur också antyder är detta en såg för mig, som uppskattar den extra krämen man får genom att skippa batterimaskinen.
 
1,6m. Vi håller på att renovera fasaden och denna hade sparat oss mycket tid med att få jämna kanter på panelens nederkant och runt fönstren.
 
Svar: 1,6m

Att såga rakt och med precision finns det ofta ett behov av. Jag börjar bli lite less på att använda cirkelsåg och provisoriskt anhåll med en bräda och snabbtvingar :) En sänksåg från Bosch med styrskena vore helt perfekt som en tidig julklapp!
 
1,6m

Är på väg in i köksrenovering och då är det ett gäng sidostycken som behöver justeras för att passa vägg/tak/golv. En sänksåg kommer krävas för detta och en blå Bosch är ju det enda rätta!
 
Svar: 1,6m

Är i full gång att renovering av vårt radhus och riktigt bra verktyg är ovärdeliga, det gör renoveringen både enklare och roligare. Ser många användningsområden, just nu renovering av övervåning med listning, garderobsbyggnation mm. Efter jul är det dags för trapprenovering, nytt golv i hallen nere, ombyggnad av väggen i . Till våren omklädning av förrådet, bygge av inglasad uteplats och nytt plank. Såen Blå Bosch sänksåg skulle både höja kvaliteten, göra jobbet roligare och inspirera.
 
Redigerat:
1,6 meter
Ska bygga in en trapp med mdf och då vill jag gärna ha denna. Men det är väl mikroskopiska chanser till det...
 
Tävling: Såga som ett proffs med Bosch Blå Sänksåg

Skulle underlätta renoveringen av staket och därefter köket enormt. Att använda cirkelsåg genererar onödigt spill när resultatet inte blir det förväntade... Skulle även passa bra till övriga blå Bosch verktygen med L-Boxx!
 
Svar: 1,6 m

Jag skulle så väldigt gärna vilja vinna sågen till min man. Han önskar sig precis en sådan så oerhört mycket, men eftersom han mitt i livet sadlar om och studerar arkitektur så kan vi inte prioritera att köpa en (förrän möjligen om några år när han är klar och vi återigen har två inkomster). Jag tycker att han är så stark och modig som gör det här och skulle vara så lycklig om han fick chansen att få en alldeles egen Bosch Blå sänksåg!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.