1,6 m
Jag gillar bra verktyg
 
1,6 m
Min gamla såg är uttjänt på mina söners byggprojekt så jag har aldrig hunnit använda den till mej själv. Vore väldigt kul med en proffsmaskin både för egen räkning men även för att fortsätta hjälpa mina barn.
 
1.6 m är den, det vet jag eftersom jag har exakt en sådan styrskena hemma i garaget.

Tillhörande sänksåg till denna skena har jag tyvärr inte kvar, den tyckte tjuven också om, och nu försöker jag spara till en ny såg när jag kan.

Det vore en dröm att kunna ta tag i det där trapprenoveringsprojektet, som nu tyvärr får stå tillbaka, om jag hade mig en ny 55’a!
 
Svar 1,6m

Motiverar en vinst med en limmerick:

För en ohändig grabb ifrån stan
Som till våren ska bygga altan
Med en Bosch som är blå
Då resultat kunna nå
Lika bra som att man vore van
 
Svar: 1,6m

Skulle verkligen underlätta många jobb då min gamla Cirkelsåg inte är speciellt enkelt att kapa saker rakt med.
 
1,6 m
Behöver kapa dörrar och skulle behöva en bra sänksåg. Det finns en del blå Boschmaskiner i samlingen, men ingen som är lämpad för att kapa dörrar... Var och tittade på den blå Bosch-sågen förra veckan, men budgeten tillåter inte någon ny blå nu och jag vill inte köpa någon billig "no-name" maskin så att vinna en skulle sitta fint...
 
Svar: 1,6 m

Den största anledningen är väl att göra min bygglärarbror avundsjuk, sen kan den ju alltid gå att använda också.
 
1,6m

Har köpt mig en skånelänga från 1800talet som ska få sig ett nytt golv, nya socklar, panel på väggar m.m. och då behöver man rediga grejer! Även om huset är sneare än en feltänd tjackpundare så ska väl åtminstone snickerierna sitta rakt!
 
V
Svar 2. 1.6 m

Lite snett är inte lett!säger dom gamla här i värmland när dom ser vårt hus.Vore bra gött o kunna visa dom några fina raka linjer gjorda av detta fantastiska verktyg!
 
Svar nr 2 dvs 1,6 meter Behöver en Bosch sänk såg håller på och renoverar en lägenhet till mina föräldrar och just sänk såg är nått jag saknar och vill ha för 100% resultat.
 
1,6m

Motivering:

Verktygsflottan är inte komplett hemma utan en sådan här fin såg!
 
Svar 1.6m

som småbarns förälder med nytt hus som behöver renoveras finns det inga pengar över till några fina verktyg så att få vinna sågen hade ju varit en fin julklapp som definitivt hade underlättat vardagen ett bra tag framöver
 
Svar: 1,6m

Jag har egenligen inte råd med blå bosch men det är favoriten att använda.
 
Svar: 1,6m

Som nybliven husägare så är listan för nya verktyg tusentals kronor längre än vad sambon min tycker den sig bör. Tänk om man kunde korta ner denna lista genom att checka av något av det viktigaste man behöver här. En sänksåg är något som skulle göra en helt överlycklig inför kommande köksrenovering där man ska säga täckskivor utan dess like!
 
Svar:1,6m
För att jämna ut fördelningen bosch/makita i maskinparken.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.