Dax för lite mer exhibitionism. Stommen rest.
 
Hej!!!!

General Failure,har du inga nya bilder.
Nu har ni väl kommit iordning lite mer.
Det skulle vara kul att se om det hänt nåt mera.
 
grodan skrev:
Hej!!!!

General Failure,har du inga nya bilder.
Nu har ni väl kommit iordning lite mer.
Det skulle vara kul att se om det hänt nåt mera.

Inga nya bilder just nu. Skulle kunna ta lite bilder på trädgårdslandet som börjar bli klart. Annars har jag mest hållit på med utvändig målning de senaste veckorna - hur kul är det att se på färg som torkar ??? ;)

Det blir kanske lite nya bilder någon gång nästa vecka.
Bra att ni påminner mig. Annars kanske jag bara jobbar och glömmer bort dokumentationen.
 
Nu har vi ett HUS!! ;D
Kolla bilderna, läs lite dagbok och skriv lite gästbok.
 
Ah... Äntligen en vettig människa som bygger källare oxå! ;)
 
Ah.. Vi behövde bara gräva.. Dessutom är huset i sluttning. Före vi började planera huset så kollade vi extrakostnaden för källare och fick priset ca 80.000 FIM (110.000 SEK). Totalkostnaden för lällaren till dags dato är ca 50.000 euro.
 
Tänkte på en sak.
Vore det inte smidigt om man samtidigt som man skriver om sina uppdateringar tar med sin webb adress igen? Det tar sådan tid att leta efter allas adresser. (Hmmm...undrar om det var på sida fyra eller fem som jag såg hans/hennes adress...??) Det blir ett himla letande varje gång.
Jag skulle i alla fall uppskatta det!

Vänligen,

Anna

PS. Så fort vi kommer igång kommer det en sida att kika på. DS.
 
Ett tips är att klicka på det lilla huset i personbeskrivningen här till vänster, men det förutsätter ju att man har lagt in sin hemsideadress på sin profil.
 
Ja det är sant att man kan göra det....men alla har inte lagt sina adresser där. Vissa har adressen längst ned i sitt fönster - strålande tycker jag!

//Anna
 
....fast det är ju därför denna sträng finns.....

Nog tjatat från mig....jag letar väl på bland alla sidor då....

//Anna
 
Vad tror ni om den gråa färgen på huset? Snyggt va! ;D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.