V
4 färger.

Då båda barnen gillar att vara ute oavsett väder så kan denna jacka komma väl till pass då jag kommer vara hemma med dom hela hösten och våran.
 
4 färgställningar med totalt 5 färger.
Är beroende av en bra jacka för dagliga hundpromenader i skogen. Igår letade vi svamp och jag rev sönder min jacka på en gren. Hittade inte ens någon svamp! Kanske lyckan har vänt och det kommer en jacka på posten.
 
4 färger.

Skulle behöva en riktigt bra jacka inför stundande vinter då jag inte har någon vettig som tåler tuffa tag. Passar utmärkt nu när jag är föräldraledig och vi är ute på långa promenader varje dag, och har då även blivit mer miljövänliga då bilen får stå.

Och så har jag ingen vettig jacka inför höst/vinterns alla måsten utomhus i trädgård och garage.
 
Svar - 4 färger.

Efter att ha varit en stenhård hoodie och skinnpajskille hela livet så hade det (nog) varit betydligt varmare och skönare med en rejäl och klok jacka!
 
4 st färger
Eftersom jag är en vildmarksflicka och är ute i ur och skur skulle denna jacka passa perfekt!
 
4 färger, och alla lika snygga!

Hösten kom tidigare än väntat här uppe i norr!
Eller så är det för att man har fullt med projekt i huset som tiden bara rusar förbi.
Kallt är det och kyligare blir det.
Och sambon som är tänkt att påörja bygget av garage nu kan nog behöva en funktionell, varm jacka som står emot regn och rusk!
 
Hade avsatt två veckor på semestern för att byta ytterpanel på söderväggen som den förre ägaren borde ha gjort för länge sedan. Som väl var var allt under i prima skick så det var bara spika på den nya panelen. Med halva väggen bytt råkade det sig så att jag var lite "ouppmärksam" vid kapning med cirkelsågen och kapade av mig halva vänster pekfinger och som tyvärr inte gick att sy fast igen. Tråkigt värre då jag också spelar gitarr!
Det var bara att varva ner och ta det lungt. Det har blivit mycket läsning här på byggahus.se som var en ny bekantskap för mig. Nu har det läkt ihop ganska bra och det är dags att ta tag i panelbytet igen och då skulle det ju sitta fint med go jacka nu när hösten rullar in. Jackan finns i 4 färger.
Mvh sommarstuga45
 
  • Person med skadat finger i bandage på sjukhussäng, synliga fötter i bakgrunden.
Svar 4 färger

Motivering: Pensionär sen 5 år och försöker renovera och förvandla fritidshuset till att bli permanentbostad. Klädd i ca 25 år gamla Snickers byxor och jacka som hängt med på olika jobb runt världen när jag var yrkesverksam. Nu tycker jag och framförallt min fru att det är dags att jag byter upp mig till nåt som är helt och varmt innan vintern (och förfrysningen) kommer.
 
Svar: 4st färger.
Motivering: Jag lyckas hitta anledningar till att köpa verktyg inför renoveringar eller det där nya fiskedraget men konstigt nog finns det aldrig pengar till schyssta kläder. Enklaste sättet att klä sig i kvalité för en gång skull och slippa frysa vore att vinna denna fina jacka.
 
Svar: fyra (4) färgställningar! (totalt fem olika färger på dessa fyra)

Min son har nu vuxit ikapp mig, och har tyvärr :) samma storlek som jag. Han snor nu mina jackor, så jag får ta det som råkar finnas. Ge mig en egen jacka, ska gömma den noga så inte ungen hittar den!
 
Jackan finns i fyra färger.

Jag skulle vilja vinna jackan för att kunna vara ute med barnen utan att kunna skylla på dåligt väder ☃️☔️
 
Det är fyra olika färger som erbjuds. Fem om man avser den hopslagna grå/svart som en vardera.

Det hade varit väldigt skönt att ha en ordentlig jacka som klarar både kyla, regn och blötsnö. När man ska försöka dra sitt strå till stacken och åka kollektivt till jobbet så kräver det två byten enkel väg. Väntar alltså utomhus på totalt sex transporter om dagen, vilket är mindre kul när man blir blöt och fryser.
Sedan så hade det hjälpt väldigt nu i höst när sambon både vill ha ny garageuppfart och påbörja projekt "Växthus"... Det hade varit snopet om jag behövde skylla på att jag ej har kläder efter väder!
 
Rätt svar är 4a!

Skulle vara det perfekta komplementet under höstens alla aktiviteter i skog och mark ‍
 
Svar: 4

Har u bott 6 månader i vårt första hus. Inser mer och mer att jag alltid hamnar på utomhustjänst. Underhösten skall det anläggas ny gräsmatta och planteras & flyttas diverse växter mm mm. Detta är uppgifter som med stora sannolikhet hamnar på mitt bord. Snälla förgyll min höst med en ny jacka så att jag slipper stå ute ensam och med ett sorgset uttryck se in på övriga i familjen som myser i värmen. Jag vill också vara varm och torr!
 
BigR
Svar: Fyra färger finns GORE-TEX jackan i.
Motivering: Verkar vara en väldigt praktisk och skön jacka för mig som har mycket utomhusarbete att göra under hösten och även använder samma kläder när jag deltar på barnens friluftsaktiviteter.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.