Jag svarar 4 färger

Jag har inte hittat den där perfekta eller riktigt bra jackan utan att lägga en förmögenhet.
Mvh
Leif
 
4 färger.
 
Svaret är fyra!

Det var en grymt snygg jacka som kommer komma till stor användning! Är mer ute än inne, oavsett väder och rusk!
 
4 färger
Jobbar som elevassistent och är ute mycket i alla väder på raster och aktiviteter så det skulle vara bra med en sådan jacka.:D
 
Den finns i fyra olika färger.

Jag försökte räkna ut hur gammal min nuvarande Fristads jacka är och kunde inte komma ihåg när jag köpte den.
Den är minst tio år gammal.

Det vore roligt att ha en ny jacka för dom nästa tio åren!
 
Fyra färger.

Sambon har lagt beslag på min jacka så jag står utan. Om jag vinner håller vi oss båda varma och torra i vinter!
 
4 färger.

Har länge letat efter en ny jacka, detta skulle vara en perfekt jacka till höstens och vinters alla hundpromenader.
 
4 färger.

Min sambo ska börja elcykel-pendla till jobbet trots att hon är en liten fryslort av stora mått. Det betyder att hon behöver kläder gjorda för arktiska expeditioner för att stå ut även vintertid. Den här kan kanske bli lagom. Jag vill helt enkelt vinna för att kunna ge sambon en present med andra ord.
 
4 färger
Både mina barn och min fru klagar på att jag aldrig köper nya kläder.
Att vinna jackan skulle både ge dem rätt OCH ge mig en mycket behövd jacka.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Tävling: Vinn praktisk GORE-TEX jacka som klarar vintervädret

Den här veckan kommer vinsten från Bygghemma.se och Fristads. Det är en kraftig skaljacka i GORE-TEX-material som är vatten- och vindtät med andasfunktion. Ett perfekt höst-, vinter- och regnplagg i ett, testad i regnrum för högsta kvalitet. Den har en avtagbar huva och den fleecefodrade kragen är förhöjd baktill för extra skydd. Du tvättar den enkelt i egen tvättmaskin, på 60°.

[bild]

Totalt värde: ca 4 800 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många färger finns denna jacka i?

Svaret hittar du här: [länk] />
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 27 september.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Vi tackar Bygghemma.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar på fråga: Det finns 4 (fyra) färger. Jag borde vinna jackan för slippa frysa när jag på fritiden är ute och går promenader längs havet, på jobbet (bygget) fryser jag aldrig då vi har bra arbetskläder.
 
4 FÄRGER. christerfjallund@gmail.com på jobbet har jag en ny jacka som är kall och inte håller emot regn
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Tävling: Vinn praktisk GORE-TEX jacka som klarar vintervädret

Den här veckan kommer vinsten från Bygghemma.se och Fristads. Det är en kraftig skaljacka i GORE-TEX-material som är vatten- och vindtät med andasfunktion. Ett perfekt höst-, vinter- och regnplagg i ett, testad i regnrum för högsta kvalitet. Den har en avtagbar huva och den fleecefodrade kragen är förhöjd baktill för extra skydd. Du tvättar den enkelt i egen tvättmaskin, på 60°.

[bild]

Totalt värde: ca 4 800 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många färger finns denna jacka i?

Svaret hittar du här: [länk] />
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 27 september.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Vi tackar Bygghemma.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
4 färger

Kalla vintrar, hårt slit.
Snön ska bort, i vått och torrt.
En ny jacka?
Denna duger även då jag ska gå bort.
 
4 färger

Denna jacka vore grym att ha nu i vinter. Vi har köpt hus och flyttade in för 2 veckor sedan. Vi kommer att behöva köra snöslunga dryga 60 meter innan vi är på allmän väg. Så att få hänga på sig denna skulle defenitivt göra jobbet mer bekvämt då jag saknar en liknande jacka. Hoppas :)
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Tävling: Vinn praktisk GORE-TEX jacka som klarar vintervädret

Den här veckan kommer vinsten från Bygghemma.se och Fristads. Det är en kraftig skaljacka i GORE-TEX-material som är vatten- och vindtät med andasfunktion. Ett perfekt höst-, vinter- och regnplagg i ett, testad i regnrum för högsta kvalitet. Den har en avtagbar huva och den fleecefodrade kragen är förhöjd baktill för extra skydd. Du tvättar den enkelt i egen tvättmaskin, på 60°.

[bild]

Totalt värde: ca 4 800 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många färger finns denna jacka i?

Svaret hittar du här: [länk] />
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 27 september.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Vi tackar Bygghemma.se för att de sponsrar den här tävlingen.

Den finns i 4 färger, jag skulle behöva ny jacka för att kunna njuta av skog o natur även i höst.
 
Fyra färger

Behöver en ordentlig jacka
Så jag tänder slipper hacka
Ett skal i grönt i vind och sus
Tack för det, Byggahus
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.