Mikael_L
Putten Putten skrev:
Jahapp. Bara att invänta projekttråd på denna kåken då :)
Eller en tråd med rubriken:
"Är detta ett dolt fel?"
 
  • Gilla
Dalbotant och 4 till
  • Laddar…
Såna där hus dyker upp lite då och då har jag sett. Hur kan det bli så där? Verkar bla vara en renovering som har avstannat?
 
K Kirre2 skrev:
Såna där hus dyker upp lite då och då har jag sett. Hur kan det bli så där? Verkar bla vara en renovering som har avstannat?
Gissar på att nån köpt det billigt när det stått kallt och blivit fuktskadat, påbörjat renovering fast förutsättningarna varit dåliga. Ex.vis. bott för långt ifrån, haft för mycket optimism om hur mycket man hinner, underskattat kostnader eller kombination av det hela.
 
  • Gilla
johel572
  • Laddar…
harry73
Det trodde jag med, men enligt Booli finns det inga försäljningar senaste 11 år (och troligtvis längre)
 
Det var ju ett dödsbo som sålde.
 
harry73
S scim skrev:
Det var ju ett dödsbo som sålde.
ar hittade du den infon?
 
harry73 harry73 skrev:
ar hittade du den infon?
I artikeln från GP nån sida bakåt.
 
  • Gilla
Destrier
  • Laddar…
svartöra svartöra skrev:
Maj 2014: [länk]
April 2019: [länk]
Lite har det jobbats...
Jag gillar inte riktigt att de åker runt och tar sådana bilder, som sedan ligger kvar hur länge som helst. Det sitter ju en människa i solstolen. Inget allvarligt, men det kan ju komma med saker som google missar, genom fönster exempelvis.
 
  • Gilla
iMicke
  • Laddar…
Oj, det trodde inte många, att huset skulle bli kvar!
Vore roligt att veta hur det blev på insidan!
 
Antagligen för att ingen av de som föreslog eldsvåda hade sett hur huset såg ut bakom möglet.
 
Nej, det döms ut snabbt här ibland! Men nog såg det lite dystert ut, det får man hålla med om.
 
D
Verkar ha köpts av någon som har jobbat med fastigheter sedan 80-talet så antagligen visste de vad de gjorde.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.