sir_daniel sir_daniel skrev:
Vilket företag och vilken ort bor du på skulle nog uppskattas att Veta av de som letar fönster
Termoplus (vilket det står i första meningen) bor i Småland
 
O olofh skrev:
Lustigt det här behovet ”folk” har av att bli medlemmar här och direkt skriva i olika fönstertrådar om just sitt märke.. verkligen trovärdiga inlägg
För min del handlade det om att jag snubblade över den här tråden (för övrigt var detta inte den första tråden jag skrev i) och eftersom jag är så grymt nöjd med mina fönster och jobbet de gjorde (och givetvis PRISET) så ville jag givetvis skriva om det här!
 
Violina Violina skrev:
För min del handlade det om att jag snubblade över den här tråden (för övrigt var detta inte den första tråden jag skrev i) och eftersom jag är så grymt nöjd med mina fönster och jobbet de gjorde (och givetvis PRISET) så ville jag givetvis skriva om det här!
Kul att du är nöjd med fönstrens. Ladda gärna upp ett par bilder så folk kan se

Ps. Jag vet, du har även skrivit i två andra trådar... det kan alla se
Skärmdump av diskussionsforum där användaren Violina diskuterar PVC-fönster och deras erfarenheter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Har fått en offert på 7 st alphaline v90 tilt and turn 1300×1300 för 2600 euro ink frakt från Polen (gdansk). Tycker själv att det är ett fint pris vad tycker ni?
Är det någon som har erfarenhet av www.oknagdanskie.pl ? Väldigt tillmötesgående i mailen.
 
J Jallmar skrev:
Har fått en offert på 7 st alphaline v90 tilt and turn 1300×1300 för 2600 euro ink frakt från Polen (gdansk). Tycker själv att det är ett fint pris vad tycker ni?
Är det någon som har erfarenhet av www.oknagdanskie.pl ? Väldigt tillmötesgående i mailen.

Är väl ett helt ok pris köpte själv mina i byggaffär i Tyskland billigare. Men men.
 
S santos skrev:
Är väl ett helt ok pris köpte själv mina i byggaffär i Tyskland billigare. Men men.

Veka v90? Till vilket pris och vilken affär? Är du nöjd med fönsterna? Hade tänkt och byta ut alla på huset för värmen och husvärdets skull.
 
J Jallmar skrev:
Har fått en offert på 7 st alphaline v90 tilt and turn 1300×1300 för 2600 euro ink frakt från Polen (gdansk). Tycker själv att det är ett fint pris vad tycker ni?
Är det någon som har erfarenhet av www.oknagdanskie.pl ? Väldigt tillmötesgående i mailen.
Jag tycker du måste inte beställer från Polen, det går billigare här i Sverige:

https://www.ydrefoenster.se/sv/1-luft-fonster/1-luft-pvc-fonster-drehkipp-13x13.html

Hoppas du måste inte lasta av själv ;-)
 
  • Skärmbild av en varukorg med sju 1-luft PVC-fönster DREH/KIPP 13x13 från Ydre Fönster, totalpris 18 216 SEK.
lagom2 lagom2 skrev:
Jag tycker du måste inte beställer från Polen, det går billigare här i Sverige:

[länk]

Hoppas du måste inte lasta av själv ;-)

Oj detta såg ju verkligen intressant. Antar att det är märkesfönster som de säljer?
 
  • Gilla
lagom2
  • Laddar…
Violina Violina skrev:
För min del handlade det om att jag snubblade över den här tråden (för övrigt var detta inte den första tråden jag skrev i) och eftersom jag är så grymt nöjd med mina fönster och jobbet de gjorde (och givetvis PRISET) så ville jag givetvis skriva om det här!
Tycker det är lite svårt att se vilket företag som ligger bakom hemsidan, är det https://www.allabolag.se/5567547244/termo-plus-i-arvidsjaur-ab?
Gör de hembesök gratis i hela Sverige.
 
J Jallmar skrev:
Veka v90? Till vilket pris och vilken affär? Är du nöjd med fönsterna? Hade tänkt och byta ut alla på huset för värmen och husvärdets skull.
Märket har jag ingen koll på ska tydligen vara tillverkade i Tyskland iaf. Globus Baumarkt i Rostock köpte jag fönstren till uterummet de hade min storlek hemma på lager och de känns stabila och bra. Hittade ingen annan svensk leverantör som inte var minst dubbelt så dyr.
 
J Jallmar skrev:
Oj detta såg ju verkligen intressant. Antar att det är märkesfönster som de säljer?
Profil från VEKA, REHAU och AVANTGARDE
 
Peter2400 Peter2400 skrev:
Tycker det är lite svårt att se vilket företag som ligger bakom hemsidan, är det [länk]?
Gör de hembesök gratis i hela Sverige.
Skulle tippa på att det där inte är termoplus fönster från polen utan något annat företag..
Vet inte om de gör hembesök i hela Sverige, men här i söder gör de iaf det!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.