henq henq skrev:
Idag var de tillbaka! Bara att printa detta inlägget :rofl:
Dock ej lika intressanta verktyg idag men blev häftpistolen, lilla skruvstädet och tillbehör.
[bild]
Det enda problemet är ju att man måste åka till butiken på Kungsgatan...
 
Tombrittberg
Cheesus Cheesus skrev:
Igår köpte jag denna sats:

[länk]

Varför köpte jag den? Jo bara för att jag blev minst sagt förvånad när jag såg att den var EXAKT likadan som en hylsnyckelsats jag redan har.

Den hylssatsen köpte jag av en sån där ambulerande verktygsgrossist som åker runt till industirer. Alltså en seriös högkvalitetssäljare, inget trams.

Jag pröjsade för 3-4 år sen 2500 + moms för den satsen och bättre grejer har jag inte haft. Av nyfikenhet ( till min frus ogillande) köpte jag denna sats igår för att jämföra och jag måste säga att jag blev duktigt blåst på min förra sats.

Min förra sats har riktigt fin industrikvalité och det är omöjligt att spräcka spärrskaftet eller hylsorna och gör man det ändå får jag ett nytt utan kostnad livet ut. Jag försökte igår att mörda Lidl-skaftet med förlängare och en fastsvetsad bult men icke att det gick att kvadda den. Varken skaftet eller hylsan sprack som jag trodde. Då talar vi ändå om ett grovt övervåld jag utsatte den för!

Så helt klart är det ett fynd för 500 spänn!!! Ingen aning om det är samma fabrik som tillverkat eller så men låddan och hylsorna ser exakt likadant ut. Dock är det ett annat spärrskaft med.

KÖP!!!

Tror nog jag ska köpa en till...vem vill behöva gå runt garaget för att hämta satsen när man kan ha två eller tre?

Trots allt lite impad av Lidl emellanåt.....( Säg det inte högt till någon...)
Har en bekant som arbetat som billackerare som berömmer LIDL:s färgsprutor, lika bra som sprutor för 4000:- säger han.
 
R
Slog till på parkside krysslasern, den var sänkt med 30% i min lokala butik.
209kr känns det som den kan värd, får testa noggrannheten mot min bosh krysslaser.

Specen på toleransen är iallafall densamma
 
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
D da98jpn skrev:
Även jag köpte de långa britsen...
De flesta avbitsen var mer eller mindre böjda...
Men fungerar än så länge med ett fåtal användningar
Samma här, inte alls spikraka, men får väl duga.
 
Bödvar McOlsson Bödvar McOlsson skrev:
Samma här, inte alls spikraka, men får väl duga.
Jag bytte ut mina till ett kit med raka...
Det var verkligen inget bråk trots att jag inte hade något kvitto, så reklamation är dom bra på..
 
  • Gilla
Bödvar McOlsson
  • Laddar…
För ca 1 år sen sålde Lidl denna lampa. Led Aaa och av och på knapp i ändan. Billig var den också. Använde (r) den i jobbet och gillar den mkt. Nu är den tyvärr borta och jag saknar den. Nån som köpt på sig några extra och kan sälja ? Den hette tydligen ;

Livarno Lux 5W Cree LED Torch1 Svart Livarno Lux 5W Cree LED ficklampa med av/på knapp och nyckelring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
På riktigt ?!
Världen är full av bra ficklampor om man är beredd att betala några spänn mer.
Jag har några Led Lenser, nån O-light och en Maglite Led. alla är bra. Jag gillar särskilt Ledlensers ljusbild.
 
Japp världen är full av ficklampor.... Till lågt pris som fungerar lika bra som sketa dyra. Då kan man köpa en hel hög om man är en slarver som tappar bort eller har sönder dem :)
 
  • Gilla
slaskman och 1 till
  • Laddar…
Som ficklampsnörd så ryser jag av de hemska förslagen. Men det kan vi ta i en annan tråd.
 
  • Gilla
bulleribock och 1 till
  • Laddar…
Jag var inne på lidl men det verkar vara mest skräp på hyllorna, hur många verktyg brukar ligga på hyllan när dom är med i annonsbladet, bord ju vara en 3-4 lådor åtminstone.
 
Va på Lidl i Borås igår. Där fanns det lite av varje från tidigare veckor. Och när det var kampanjvecka säkert 15st av aktuell framme
 
Någon som vet om de brukar ha batteridriven Trimmer med samma system som de övriga maskinerna de sålt på senare tid?
 
Det finns en trimmer i samma system men vet inte när den brukar dyka upp
 
Så här i sommartider känns rimligt
 
  • Gilla
Johannes Carlsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.