Click&clean
Har ingen högtryckstvätt men behovet är stort. Har en Nilfisk på jobbet som är toppen, vore så himla bra att ha en sådan hemma också, med altan, balkong och bil som nu handtvättas...
 
Svar: X. Click&Clean

Med en Nilfisk högtryckstvätt skulle nyinköpta sommarstugans altandäck bli som nytt, och den stenlagda uppfarten skulle bli fri från mossa, och bilen skulle bli ren, blank och fin!

Men allt skulle inte bara se mycket bättre ut, omvårdnaden förlänger även livslängden! Att inte behöva köpa nytt innebär mindre klimatbelastning, och sparade pengar. Det vore win-win-win med en Nilfisk högtryckstvätt!
 
X. Click&Clean

Ett år då...
- Jordkällaren ska renoveras (stort behov)
- Torpet ska renoveras (stort behov)
- Växthus ska byggas
- Pergola ska byggas
- Vatten ska grävas (för hand, går inte komma åt med maskin)
- Trädgård ska underhållas
-...

Kan man då locka äldsta dottern (vars ena favoritfärg är blå) att hjälpa till med rengöring av altan mm med denna tingest så är det en bra bit på vägen...
 
Svar: X, Click & clean

Om denna hamnar i händerna på mig kommer främsta användningen ske när jag ska tvätta bil, cykel och t.o.m barnvagnen som blir lerig. Jag tror och hoppas mycket på den här produkten så jag håller tummarna åt mig själv! ;)
 
Svar: Click&Clean

Skulle passa oss perfekt till nya huset för att kunna fixa upp altan som finns.
Med en liten knodd på 2 månader så allt som kan effektivisera tiden perfekt.
 
X:Click&Clean

Hade varit perfekt för mig att vinna denna. Frugan skulle hjälpa till att olja altanen sist. Trodde den billiga ”gråa” olja skulle bli kanonfin på det tryckta altangolvet.
Så nu ska jag snällt hjälpa till att försöka skura bort den laseringen :) en nilfisk hade varit ett kanonbra hjälpmedel här!
 
X: Click&Clean

Här om dagen nämnde jag för min sambo att det hade varit bra med en högtryckstvätt. Huvuduppdraget skulle vara att göra rent altanen.
Hon hävdade bestämt att det var ett onödigt köp då vi kan skrubba för hand. Samma sak gäller för utemöbler, barnvagn, bil, cyklar och stenplattor.........

SNÄLLA.. låt mig övertyga henne.
 
A
X: Click & Clean.

Vill ha det snyggt och rent så att barnen ska vilja komma och hälsa på. Pga min cancer behöver jag all hjälp jag kan få.
 
Click&Clean

Skaffade nytt altandäck till min nya sommarstugan förra sommaren som blev så fin. Men efter förra sommarens alla grillningar så har en del grillolja spillts/ hamnat på altandäcket så då hade den bl.a kommit till väl användning. Men med lite tur så står den där till sommaren och redo att användas och även bilen kan få sig en omgång
 
Vinn högtryckstvätt med tillbehör för uteplats och bil

SVAR: X. Click&Clean
Min gamla Nilfisk högtryckstvätt behöver bytas ut, då passar det bra med en ny Nilfisk.:D

MVH
Ronny
 
Svar X

Motivering: Jag skulle få mammas högtryckstvätt när jag köpte fritidshus förra sommaren men det verkar hon ha glömt. Och börjar det snart bli dags för både fasadtvätt och terassrengöring.

Vänliga hälsningar
Marie
 
click & clean
Skulle verkligen behöva en bra högtryckstvätt för en skitig bil och mossiga plattor. Skulle va perfekt för det mossiga taket som behöver sig en rejäl rengöring. Har sett att Nilfisk har en teleskop-förlängare för tak så det skulle passa perfekt för våran 1.5 plans kåk :)
 
Svar: Click&Clean

Staket, altan, stenläggning, takrännor... ja allt har nog mossa eller annat spännande på sig efter 40år. Dom tidigare ägarna av huset hade nog missat att det fanns högtryckstvättar med smarta tillbehör. Nu ska både tomt och hus tillbaka till sina glansdagar. Frågan är bara om det kommer behövas svett och tårar, eller bara ren och skär lycka?
 
X. Click&Clean

Jag har under de senaste 15 åren insett vikten av att som villaägare och sommarstugeägare ha en bra och smidig högtryckstvätt. Den är oumbärlig vid trallrengöring, plattvätt, båttvätt, rörspolning och mycket annat. Nu har den gamla som jag har haft blivit till åren och jag söker efter en ny maskin som klarar av det tuffa jobbet, och jag är övertygad att Nilfisk är just den som håller måttet!
 
E
Click&clean


Har en terrass stor som en helikopterlandningsbana och en ek som fyller samma terass med skräp.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.