Svar X. Click&Clean

Det hade varit helt fantastiskt om jag kunde vinna en ny högtryckstvätt, då min nuvarande har gett upp.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn högtryckstvätt med tillbehör för uteplats och bil

[bild]

I veckans tävling tar vinnaren hem en Nilfisk C 120.7-6 PCA EU. Denna 120-bars högtryckstvätt är idealisk för husägare som vill ha en mångfacetterad tvätt som är både lättförvarad och enkel att förflytta på tomten. Den kommer kittad med både terasstvätt och borste för rengöring av bilen. Dessutom har den aluminiumpump istället för plast vilket borgar för lång livslängd.

Totalt värde cirka: 1 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad kallas det verktygslösa system som Nilfisk använder för att det ska vara lätt att montera produkten?
Svaret hittar du här: [länk]

1. ClickEasy
X. Click&Clean
2. Click&Go

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 12 april.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Nilfisk. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Nilfisk för att de sponsrar den här tävlingen.

Svar X. Click&Clean

Det bästa vårtecknet man kan få är en Nilfisk 120 som gör rent hus som få.
 
Svar: Click&clean

Denna tvätt är jag i stort behov av nu till våren med altan tvätt och vårrustning av båt osv. Hade tänkt att köpa en ny kärcher då min nuvarande kärcher exploderade igår vid uppstart. Kanske nilfisk är pålitligare? Vore trevligt att få denna maskin hemlevererad!
 
Svar click & easy

Min är trasig och jag behöver en ny
 
X Click & Clean
Med två stora altangolv passar denna utmärkt. Tungt använda vanlig skurborste och skrubba golven med. Även att kunna spola av bilarna snabbt vore toppen !
 
X. Click&Clean

Denna hade vart perfekt då våran gamla gav upp i höstas,och tvätta en jänkare utan hjälpmedel är ingen rolig sak.
Inte handskrubba altanen heller för den delen. :)
 
Svar alt 2
Motivering
För att städa med bra med sprut, krävs att en har denna maskin på lut.
 
Fadai
Click & clean. Behöver den till bilen och duvslaget för att äntligen få det RIKTIGT RENT.
 
X. Click&Clean

En högtryckstvätt ligger högt upp på min priolista just nu.
Med ett helt hus och gäststuga som skall fixas, altaner, väggar... ja även bil och mattor skulle behöva sig en omgång.
Kan man ta hunden också? :)
Hur många timmar skulle man inte spara med en högtryckstvätt....
Familj njuter av solen på en trädaltan vid ett rött hus, omgiven av grönska, vilket speglar behovet av att underhålla utomhusytor.
 
X. Click&Clean

Vi ska måla om mexitegelfasaden och hade gärna haft egen högtryckstvätt för att kunna tvätta med.
 
Svar: X. Click&Clean

Motivering: Alltså vilken slump! Jag sa till kollegan igår att jag måste köpa en ny högtryckstvätt till sommaren. Hans svar var "Ja men du måste köpa en med aluminiumpump för annars är det bara rackel! De enda som verkar vara nåt att ha är ju dom här blåa, Nilfisk"

Med otaliga renoveringar på huset till sommaren hade det varit guld att få äran att vinna denna!
Och jag håller med min kollega, allt vi köper in på jobbet numera i maskinväg är blåa istället för gula av en anledning.
 
X Click&Clean

Tvättmaskinen har gått sönder. Behöver nilfisken för att köra lite 40 grader mörka.
 
D09
Svar X

Motivationen är att jag precis som många behöver en högtryck för husets underhåll :)

Nu börjar det bli dags att städa av altan, stenplattor, bil, spola av golvmattor m.m och min gamla högtryck vill jag minnas fanns redan då jag var i moppeåldern och som jag sedan fick ärva lever sitt egna liv, ungefär som en dåligt underhållen ksp58 och det hade varit jättekul med att inleda våren med en fräsch maskin :)

Bild på altan / inlinesbana
 
  • Person åker inlines på en träaltan med skogsbakgrund och staket.
Click&clean

Nu behöver vinterns smuts bort så man kan visa upp bilen och uteplatsen utan att skämmas
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.