Vinn högtryckstvätt med tillbehör för uteplats och bil

En person använder en högtryckstvätt på en uteplats bredvid en bild på Nilfisk högtryckstvätt med tillbehör.

I veckans tävling tar vinnaren hem en Nilfisk C 120.7-6 PCA EU. Denna 120-bars högtryckstvätt är idealisk för husägare som vill ha en mångfacetterad tvätt som är både lättförvarad och enkel att förflytta på tomten. Den kommer kittad med både terasstvätt och borste för rengöring av bilen. Dessutom har den aluminiumpump istället för plast vilket borgar för lång livslängd.

Totalt värde cirka: 1 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad kallas det verktygslösa system som Nilfisk använder för att det ska vara lätt att montera produkten?
Svaret hittar du här: http://www.nilfisk.se

1. ClickEasy
X. Click&Clean
2. Click&Go

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 12 april.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Nilfisk. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Nilfisk för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svaret är Click&Clean.
Den hade varit perfekt till vårat hus inför vårstädet, med bebis på väg så skulle rengöring av tex. plattor, möbler, bilen gå fortare vilket ger mer tid till den lille i sommar.
 
Click&clean

Med en 9månaders i huset behövs något rejält för att få till städningen, det här tillbehöret för terassen borde väl fungera på stengolvet i köket också?! Och kanske köksbordet.. Och ungen...
 
Svaret är Click & Clean.

Med ett nytt hus behöver vi alla redskap man kan tänka sig. Å än så länge är det rätt tomt här hemma på den fronten.
Därför vill jag vinna.
 
X. Click&Clean

Är svaret om man, som jag, söker en miljöräddande mångsysslare som gör grovjobbet hemma.

En som tål att ställas på prov utan att gå sönder och som gör så att huset, trädäcket, bilen, cyklarna, grillen (listan kan göras lång) håller länge tack vara grundlig och proffsig rengöring.

Därför vill jag vinna denna superhjältemaskin som familjen kan ha glädje av många år framöver!
 
lopec
X!

Med 28kvm altan, och ett helt hus som snart skall fasadtvättas och målas om, för att inte tala om den där skithögen till bil... användingsområden finns det gott om, som det inte direkt har funnits innan när man bott i lägenhet :D
 
X click clean

Vore skönt med hjälp o skura altanen, skurandet tar hårt!! Mer tid till min lilla familj:love:
 
X. Click&Clean

Förra våren köpte jag en skumlans för att på enkelt sätt kunna tvätta bilen. Högtryckstvätten jag fick ärva av svärfar visade sig vara trasig och jag spenderade sommaren med att försöka hitta felet och reparera, men jag har nu gett upp. Det vore också skönt att få byta ut rotborsten mot en riktig terasstvätt ;)
 
X. Click&Clean

Vi köpte vårat första hus här i November och som två numera fattiga 24 åringar så hade denna passat perfekt till våra tre altaner. Perfekt nu inför vår/sommar att få tvätta av.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn högtryckstvätt med tillbehör för uteplats och bil

[bild]

Svaret är Click&Clean
Otrolift smidig och vore toppen att få. Har tagit över jordbruktsfastighet som är helt tom på vad som heter redskap. Dok mycket skit över allt.

I veckans tävling tar vinnaren hem en Nilfisk C 120.7-6 PCA EU. Denna 120-bars högtryckstvätt är idealisk för husägare som vill ha en mångfacetterad tvätt som är både lättförvarad och enkel att förflytta på tomten. Den kommer kittad med både terasstvätt och borste för rengöring av bilen. Dessutom har den aluminiumpump istället för plast vilket borgar för lång livslängd.

Totalt värde cirka: 1 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad kallas det verktygslösa system som Nilfisk använder för att det ska vara lätt att montera produkten?
Svaret hittar du här: [länk]

1. ClickEasy
X. Click&Clean
2. Click&Go

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 12 april.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Nilfisk. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Nilfisk för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svaret är Click & Clean.

Jag har använt en Nilfisk med samma system tidigare och måste säga att jag är imponerad! Att få äga en själv skulle spara mycket på min kropp inför sommaren. Stora ytor trall och plattor bl.a. som måste rengöras inför sommarens grillfester. Håller tummarna!
 
Svaret är click&clean

Då flytt och till byggnation står på tapeten så skulle denna förgylla vardagen med en ren bil under alla resor till tippen.
 
Click & clean. Vi har sålt bilen och kommer endast åka kollektivt till sommarstugan. Bi har en tvätt i stan men inte på landet. Tidigare tog vi den i bilen. Så jag vill vinna för att hjälpa oss i vårt mål att bli helt fossilfria.
 
Svaret är X. Click&Clean.

Ska bygga ny altan nu i vår och våran gamla högtryckstvätt har börjat ge upp(handtaget har gett sig så den sprutar vatten konstant) så det vore helt perfekt med denna till både altan och bil och allt man kan komma på.
 
Click&clean

Har tänkt att köpa en högtryckstvätt till sommaren. Denna Skulle passa perfekt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.