elpaco elpaco skrev:
Den är också fascinerande. Man öppnar. Katten tittar in. Katten går.
Jag skulle formulera det så här. Man sitter på toa med katten utanför. Katten krafsar och vill in. Till slut tröttnar man och släpper in den. Katten tittar på en med en blick som säger "äru go eller?", krafsar på dörren och vill ut igen. :confused:
 
  • Haha
  • Gilla
Fadai och 8 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag skulle formulera det så här. Man sitter på toa med katten utanför. Katten krafsar och vill in. Till slut tröttnar man och släpper in den. Katten tittar på en med en blick som säger "äru go eller?", krafsar på dörren och vill ut igen. :confused:
Exakt så!!!
 
Alfredo Alfredo skrev:
Jag skulle formulera det så här. Man sitter på toa med katten utanför. Katten krafsar och vill in. Till slut tröttnar man och släpper in den. Katten tittar på en med en blick som säger "äru go eller?", krafsar på dörren och vill ut igen. :confused:
Och då, bara för att djävlas tillbaka, låser man dörren och ställer sig i duschen ... :crysmile:
 
elpaco elpaco skrev:
Och då, bara för att djävlas tillbaka, låser man dörren och ställer sig i duschen ... :crysmile:
Varpå katten sätter sig på lådan och man måste avbryta duschandet för att det luktar så fruktansvärt illa :rofl:
 
  • Gilla
  • Haha
Fadai och 4 till
  • Laddar…
fia_mstd fia_mstd skrev:
Varpå katten sätter sig på lådan och man måste avbryta duschandet för att det luktar så fruktansvärt illa :rofl:
Våra katter ylar om de hamnar nära en dusch. Typ vattuskräck.
 
  • Haha
fia_mstd
  • Laddar…
Appropå lådor - hur skall man kunna säga nej bara för att lådan är för typ kattungar, när det ligger mjukt garn i den?

Grå katt ligger bekvämt i en liten låda med blått garn och ett måttband.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Naturliv och 10 till
  • Laddar…
Katten som pratar med matte i telefon.
Matte bor inte här där jag o katten bor, men hon är väldigt populär när hon hälsar på.
Det roliga är att katten hör när vi pratar i telefon, då kommer han och kryper upp på mig, och spinner som en gammal bilmotor, det gör han aldrig annars vid mig.
Vi trodde tidigare att det bara var en slump, men det är nu verifierat. När hon ringde i kväll låg katten på golvet i badrummet, jag höll upp telefonen och hon ropade på katten, då kom han ut och kröp upp på mig i soffan och började spinna.
 
  • Gilla
  • Älska
bonnier och 8 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Katten som pratar med matte i telefon.
Matte bor inte här där jag o katten bor, men hon är väldigt populär när hon hälsar på.
Det roliga är att katten hör när vi pratar i telefon, då kommer han och kryper upp på mig, och spinner som en gammal bilmotor, det gör han aldrig annars vid mig.
Vi trodde tidigare att det bara var en slump, men det är nu verifierat. När hon ringde i kväll låg katten på golvet i badrummet, jag höll upp telefonen och hon ropade på katten, då kom han ut och kröp upp på mig i soffan och började spinna.
Vill ju såklart också vara med och prata!
Förstår väl vem som helst.. handlar ju liksom inte bara om er....... ;)
 
  • Gilla
Isakare
  • Laddar…
Svart katt ligger på en soffas ryggstöd framför en tapetserad vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Mollys favoritplats på kvällarna, ligga på soffans ryggstöd bredvid husse.
 
  • Gilla
Naturliv och 9 till
  • Laddar…
Rocco är ibland lite väl nyfiken av sig
 
  • Nyfiken katt tittar ner i en tänd braskamin från ovanpå kaminen i ett hem under renovering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
Stefan N och 6 till
  • Laddar…
R
Z znitz skrev:
Rocco är ibland lite väl nyfiken av sig
Inte ovanligt att katter lägger sig på en vedpanna, de kommer ju från öknen så de har inget problem med värme.
 
Redigerat:
Förbereder ölbryggning. Tur man har hjälp :)

Två katter i ett kök där den ena sitter i en kartong och den andra på köksbordet bland ölbryggningsutrustning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

1s efter man packat ur lådan...
 
  • Gilla
  • Haha
Naturliv och 13 till
  • Laddar…
Z znitz skrev:
Rocco är ibland lite väl nyfiken av sig
Påminner om vår katt som jag har en bild på nånstans i tråden :crysmile:
 
Ett par snabba på Qaspian idag.
Maine Coon-katt ligger bekvämt på en vit päls med en grå kudde i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Majestätisk tigerstripad katt ligger på vit fluffig matta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Tallguy196 och 10 till
  • Laddar…
Svartvit katt med stängda ögon och tunga ute som ligger på en röd filt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
. . . . Här är det party!
 
  • Gilla
  • Haha
Klabbarparn och 11 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.