P
Verktyg och verktyg! Såg att jag fick lite datakomponeneter skickade idag då ja ska bygga ny dator! Min gamla dator skall få stå brevid en sån där CNC mackapär som guppar nånstans ute på havet :rolleyes::geek:
 
2xhitachi dragare till kommande altanbygge
 
  • Två förpackade Hitachi elverktyg, en slagborrmaskin och en borrskruvdragare, på en hylla.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
bulleribock och 1 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Av en slump har jag precis vad du behöver! (Eller om någon annan vill ha den) ;)
[bild]
Motorn är dock endast på 1/3hp men impellern är väl sådär 14" åtminstone. Priset om någon vill ha den är hela 0:-
Det är ett generöst erbjudande. Jag har klurat lite på det idag, och om det blir ett hembygge kommer jag att använda en komplett färdig fläkt. Mycket längre än så har jag inte kommit i funderingarna.
 
mattiasp mattiasp skrev:
Det är ett generöst erbjudande. Jag har klurat lite på det idag, och om det blir ett hembygge kommer jag att använda en komplett färdig fläkt. Mycket längre än så har jag inte kommit i funderingarna.
Den behöver bara trimmas lite ;)
 
Dagens verktygsinköp blev pga eller tack vare alla diskussioner här om hur ta hand om spån och damm. Sen blir nu nästa potatis hur skall resten arrangeras? Det blir en annan fråga...

En cyklonavskiljare med tillhörande delar på en verktygsförpackning, på ett arbetsbord med diverse verktyg och spån.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ceson och 3 till
  • Laddar…
Idag hämtade jag denna.

Blå Bosch-verktygslåda på ett mörkt underlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
ceson ceson skrev:
Idag hämtade jag denna.

[bild]
Spännande, vad är det?
Tigersåg?
 
Whoops, sumpade tydligen bort en bild:oops:
Så små tigrar finns nog inte så dom går i den lådan. Gör ett nytt försök med bilden.

En plastlåda med olika metaller och hål avsedda för byggprojekt, inga små tigrar syns.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Skooda och 2 till
  • Laddar…
ceson ceson skrev:
Whoops, sumpade tydligen bort en bild:oops:
Så små tigrar finns nog inte så dom går i den lådan. Gör ett nytt försök med bilden.

[bild]
Kan du berätta mer i dettalj för nån som är novis?
/T
 
richardtenggren
Jag gissar på kopierringar?
 
Det stämmer det är en sats med kopierringar och två adapterringar en som är för kopierringar med skruvfattning och en med snabbfäste som tar Bosch originalringar den skall monteras på min TE 600.
 
Jag fick precis hem ett nytt lite manligare svärd till sågen. Skruvdragaren fanns till bra pris på Conrad (förövrigt världens sämsta nätbutik) 1100kr

Ny motorsågskedja och en skruvdragare i förpackning på ett brunt bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
bulleribock och 1 till
  • Laddar…
En sån här kom hem till mig igår
/B
Bosch professionell lasernivelleringsutrustning med skyddsfodral och tillbehör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
bulleribock och 2 till
  • Laddar…
P
Fick hem detta idag från Black Friday shoppingen!
 
  • Nya verktyg och förvaringslådor från Black Friday, inklusive Festool Systainer och Milwaukee sågblad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
bulleribock och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.