En apelsin Mia Orange skrev:
Men oj vad synd med transformatorstationen! Trista trestavsgolv, ingen charm alls bevarad. Jag blir så ledsen när jag ser sånt..
Ja det var verkligen en missed opportunity. Finns lite för många såna.
 
F FunkishJonny skrev:
Ja det var verkligen en missed opportunity. Finns lite för många såna.
Ja! Eller hur. Jag är övertygad om att folk kommer att riva ut billig trestavsparkett och inbyggda spotlights om några år på samma sätt som vävtapet och plastmatta åker ut nu!
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
”...som en rimlig julklapp” skulle det stå ovan, som förtydligande.
 
P Peter_K skrev:
Fint hus på Västkusten
[länk]
Namnskyltar över sovrummen, påminner mig om hästspiltor.
 
  • Haha
Immobil
  • Laddar…
C
P Peter_K skrev:
Fint hus på Västkusten
Gillade kombon pool + fontän (y)
 
P Peter_K skrev:
Fint hus på Västkusten

[länk]
Haha, huvudet på en "Predator" hängande över en port passar ju faktiskt nästan in!
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
J Jensa86 skrev:
Haha, huvudet på en "Predator" hängande över en port passar ju faktiskt nästan in!
Det är väl i biorummet, så det passar ju fint, istället för nåt uppstoppat djur.
 
  • Gilla
Martin_B
  • Laddar…
Martin_B
Anna_H Anna_H skrev:
Det är väl i biorummet, så det passar ju fint, istället för nåt uppstoppat djur.
Stämmer att det är i biorummet. Passar därför utmärkt.

Tycker dock att man hade kunnat ha en mer dämpad kulör på interiören i biorummet. Det är vita väggar, vita möbler osv.
Alla som har eller har haft egna biorum och/eller gått/går mycket på bio vet att det skall vara så mörkt som bara möjligt för bildupplevelsens skull, oavsett projektortyp, oavsett ljusflöde/kontrast.
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Martin_B
  • Haha
  • Gilla
jocke31 och 2 till
  • Laddar…
Så många mönster! Så mycket polyester. Så vackert tak. Creepy docka.
 
  • Gilla
Stephan B
  • Laddar…
Martin_B
Jag har nu också redigerat och lagt till en varning för känsliga tittare :D
 
  • Gilla
jocke31
  • Laddar…
Martin_B Martin_B skrev:
Kanske inte direkt ett "coolt" gammalt hus till salu, men stackars personen som måste damma och städa detta hem :crysmile:

Väggarna lär vara mer perforerade av spik, än måltavlor är på en välbesökt skjutbana...

OBS! Tittar man på bilderna i helskärm, finns det viss risk för epilepsianfall:crysmile:

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

Källa: [länk]
Om man ändå vill ha ett renoveringsprojekt kan såna här objekt ibland bli ett fynd, för den som klarar av att se huset bakom all inredning. :) Ser dock ut att finnas en del att göra om man vill återställa 20-talet någorlunda.
 
  • Gilla
Martin_B
  • Laddar…
Är det nu som någon för första gången ever skall skriva:
-Kan dom inte bara måla allting vitt?
 
  • Haha
jocke31 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.