P pfb skrev:
Bosch GEX 125-150 2300:- Har en själv, riktigt nöjd
[länk]
Eftersom jag inte tror jag kommer använda den jättemycket borde de funka med en Bosch Pex 400? Mindre än hälften så dyr och ganska lika spec.
 
C camaro1969 skrev:
har kikat på dem =)

men laddare har jag gott om, det hade gärna fått varit nån maskin med istället för laddare =)
Jag är intresserad av en sådan laddare till rimlig peng.
 
P pfb skrev:
Bosch GEX 125-150 2300:- Har en själv, riktigt nöjd
[länk]
Samma här. Slipat allt möjligt. Bland annat trapp. Men du behöver en mus för hörnen.
 
JLyck JLyck skrev:
2776kr för en Bosch gsr 18v-60c med lboxx, 2x4.0ah och laddare är väl ett rätt hyfsat pris?

[länk]

Vill byta ut min makita ddf 482 mot något annat och då fastnat för denna boschen.
Jag köpte en när de hade inbyteskampanj och då fick man en extra ”valfri” naken till totalt 2,6’ vill jag minnas. Postade om det. Tog en gdx. Mycket nöjd.

EDIT - Det var 3,6’ i inbytespris med samma batteriuppsätyning och lboxx och gdx. Så det gör ju detta till ett bra pris.
 
  • Gilla
JLyck
  • Laddar…
Mikael_L
  • Gilla
KjellTimell
  • Laddar…
elpaco elpaco skrev:
Jag köpte en när de hade inbyteskampanj och då fick man en extra ”valfri” naken till totalt 2,6’ vill jag minnas. Postade om det. Tog en gdx. Mycket nöjd.

EDIT - Det var 3,6’ i inbytespris med samma batteriuppsätyning och lboxx och gdx. Så det gör ju detta till ett bra pris.
Jag ser att Bosch även har en kampanj på ditt paket fast med ”gratis” extra PRO-batteri (nya tekniken). Dock hittar jag just nu bara denna hos Duab, och då blir det ändå så att du betalar 1000:- för batteriet.
 
elpaco elpaco skrev:
Jag ser att Bosch även har en kampanj på ditt paket fast med ”gratis” extra PRO-batteri (nya tekniken). Dock hittar jag just nu bara denna hos Duab, och då blir det ändå så att du betalar 1000:- för batteriet.
Såg det också, dock känna det ganska omotiverat att lägga 4395kr på det enbart för ett extra batteri. Har dessutom änsålänge inga andra batterimaskiner från Bosch.

Ge tips på slagskruvdragare från bosch som är likvärdiga makitas dtd154.
 
Swedol har 20% på Bosch sortiment på webben i morgon
 
Tokslut Tokslut skrev:
Swedol har 20% på Bosch sortiment på webben i morgon
Fina priser för oss privatpersoner. :dizzy:
 
JLyck JLyck skrev:
Fina priser för oss privatpersoner. :dizzy:
handla på kompis firmakonto då ;)
 
JLyck JLyck skrev:
Ge tips på slagskruvdragare från bosch som är likvärdiga makitas dtd154.
Nu har jag inte använt makitan, och är inte heller så bevandrad, men tittar jag på specen så är det nog inte helt lätt att hitta en lika kompakt (117mm !). Bosch GDX v-ec är lite starkare, i samma prisklass men längre (150mm).
 
K
Tokslut Tokslut skrev:
Swedol har 20% på Bosch sortiment på webben i morgon
Lite kul att kampanjen på gröna lasern som var nedsatt 27% tom 30/11 blivit överkörd av dagens kampanj, med endast 2% nedsättning på ordinarie pris.

Jag hade hoppats på att dom skulle råka lägga på 20% rabatt på redan 27% :D
 
K KjellTimell skrev:
Lite kul att kampanjen på gröna lasern som var nedsatt 27% tom 30/11 blivit överkörd av dagens kampanj, med endast 2% nedsättning på ordinarie pris.

Jag hade hoppats på att dom skulle råka lägga på 20% rabatt på redan 27% :D
Såg nån arbetslampa som också blev dyrare idag jämfört med igår, kändes lite konstigt
 
elpaco elpaco skrev:
Nu har jag inte använt makitan, och är inte heller så bevandrad, men tittar jag på specen så är det nog inte helt lätt att hitta en lika kompakt (117mm !). Bosch GDX v-ec är lite starkare, i samma prisklass men längre (150mm).
Ah, då får jag nog behålla den. Är ruskigt nöjd med den. Vill dock enbart ha blåa lådor. :geek:
 
nino nino skrev:
Jag har en Bosch GSR 18-2 LI professional
Som tyvärr har brunnit pga överbelastning, finns det en liknande maskin med samma batterier som är prisvärd?
Är batterierna ok?
Jag hade samma som gav upp.
Köpte en Gsr 18v-60c utan batterier.
Det är en mycket bättre maskin för samma peng som den andra ny med batterier.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.