Rätt svar: x

Efter att ha renoverat hela vår bostad med hjälp av hantverkare så är det nu dags att ta över det slutliga finliret själva. Detta skulle underlättas om det fanns fungerande verktyg till hands, vilket det i nuläget inte gör. De vägglampor, hyllor osv som legat och väntat i ett par månader skulle, om vi vann detta kit, kunna komma upp i ett nafs. Så hjälp oss att färdigställa med hjälp av dessa fina verktyg. Vi skulle vara så tacksamma!
 
X: 2.
Om 3 veckor flyttar jag, min fru och vår 2 månader gamla son till vårt första hus! Ska bli superkul, med garage och allt. Dock kommer garaget vara väldigt tomt när det gäller verktyg, så ett kit från Black & Decker hade underlättat vår nya vardag något oerhört! Vi har en del att göra på huset, dock inte verktygen för att klara av det.. Att vinna de här kittet hade verkligen varit en perfekt timing och bra start på nya livet som husägare.
Mvh Alex
 
Svaret är X, två batterier.

När dörren gnisslar och taket läcker, då tar jag fram min Black & Decker. Skulle jag nu vinna flera kan jag ju bygga ännu mera!
 
Svar: X (2st batterier ingår)

Motivering: Precis blivit husägare och huset behöver renoveras. Kommer från hyresrätt så vi äger inga verktyg och nu ska vi göra det mesta själva på grund av budget och ekonomi. Därav behöver vi ha verktygsset så att bygget kommer gå lättare och vi får mer pengar över till renoveringen om vi inte behöver lägga alltför mycket pengar på alla verktyg såväl som material till renoveringen.
 
X: 2 st

Det skulle vara trevligt att bli lite modern och inte handskruva, handsåga och handslipa hela tiden. Även om motion är trevligt, så är jag ganska trött på det. Nästa gång kan ni ju ha något så där modernt som en smartphone som jag kan vinna också? ;) #visomärefter
 
Svar X 2 st
Ser helt perfekta och smidiga ut, och Black & Decker är mitt favorit märke.
 
Svar: X. 2 st batterier
Motivering: De flesta av mina verktyg är sladd-anslutna maskiner ärvda från morfar. En sådan här uppsättning skulle förnya och komplettera maskinparken rejält. Halva nöjet med att renovera huset är ju verktygen :)
 
Måste man rimma? Black and decker det räcker!
x är rätt svar
Lena
 
A
svar x, 2 st batterier.

Skruvdragare och sticksåg skulle vara perfekt till bygge av nytt trädäck. Den gamla sticksågen med sladd har fått göra sitt med att såga upp det gamla trädäcket som låg i dubbla lager.
Slipmaskinen skulle vara perfekt för kommande trapprenovering inne. Haft en gammal slipmus med sladd, men den glappade så sist nu så den har fått åka till återvinningen. Den gjorde sitt sista jobb genom att slipa garageväggen där en murgröna suttit.
 
Svar: X. 2 st batterier

Flyttar till nytt hus i mars med oinredd övervåning. Med tanke på att varje vardagskväll och varje minut av helgerna kommer att gå åt det projektet i säkert minst ett halvår (och att jag idag i princip inte äger ett enda verktyg) så vore det här den perfekta kickstarten på vad komma skall. Då kanske det bara tar 5 månader!
 
Fråga: Hur många batterier ingår?
Svar: 2 st batterier /alternativ X

Motivering: Hemma-projekten avlöser varandra och så gör även åtgången av verktyg. De gamla sladdriva håller visserligen fortfarande men ett gäng batterdrivna skulle underlätta i många fall.
 
Svar: X, 2 st

jag skulle behöva lite nya moderna verktyg så jag vågar prova mig fram och göra åtgärder och skapa saker som behövs, ist för att hela tiden bli beroende av nån av mina manliga släktingar som redan kan allt. Jag vill också kunna lära mig!

Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan har du chans att ta hem ett kit av verktyg beståendes av en skruvdragare, sticksåg, detaljslipmaskin och en praktisk ficklampa! Verktygen är 12-voltsmaskiner som passar dig som ofta snickrar och fixar i hemmet. Batteriet som ingår kan du dessutom använda för att ladda upp mobiltelefonen och andra USB-drivna prylar i hemmet eftersom det är ett USB-batteri. Kitet är från Black & Decker och heter BDCK123S2S.
[bild]

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur många batterier ingår?

Svaret hittar du här: [länk]

1. 1 st batteri
X. 2 st batterier
2. 3 st batterier

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 oktober.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från B&D. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.


Vi tackar Black & Decker för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar X - 2 batterier

Om vi nu kommer igång med husbygget så vill jag ha en egen uppsättning verktyg. Någon annan kan laga mat...
 
Svar x (2st).

Med detta lilla formidabla kitt
Man nu mitt vara ditt

Både jag och frugan såga kan
Om vi detta lilla kitt vann.
 
Svar: X
Som nybörjare som precis börjat med mina renoveringsprojekt behöver jag verktyg jag kan lita på men har inte hunnit bygga upp mitt verktygs inventarie. Med detta kittet skulle jag vara på god väg :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.