F fangalid skrev:
Snyggt!! Hur stor är skillnaden i kraft mellan 18 och 36v lövblåsarna? Det är trots allt lite prisskillnad. Har funderat många höstar nu på en rejäl maskin. Har testat julas för 199 kr den va helt värdelös
Jag fick inte maskinen i fredags (går inte att lita på danskjävlar haha), men igår hämtade jag ut den. Hann prova den lite grann på baksidan där det ligger mycket blöta löv, då det regnade igår. Jäklar vilken skillnad det var, löven blåstes bort så jäkla lätt. En riktigt grym maskin med andra ord.
 
Vart i dk beställde du ifrån?...
 
ComputerSalg.se
 
F fixarpelle skrev:
Proffsmagasinet har bra pris på BL1840B i helgen 586kr.
Dom har massor med black friday erbjudanden men batterierna tycker jag var ett bra erbjudande.
[länk]
Rek. Pris på ca 1400 är ren bullshit.. Det är en vilseledande marknadsföring tycker jag. Så stor är rabatten inte. De brukade ligga på 700-800kr vad jag sett under året.

Visst är 586kr ett bra pris, men vinsten i antal procent är osann och får folk att tro att de gör en otrolig bra deal. Så trött på företagen som utnyttjar på det viset.
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Tack för tipset!

Blev ett kitt med 2st batterier och dubbelladdaren med USB port.

[länk]
Grattis till bra köp! Har själv den laddaren och den är jäkligt bra, och mycket tystare än singelladdaren.
 
  • Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
Jag tänkte klicka hem en ny stickis och cirkelsåg strax. Kostar ca 160€ styck för nakna maskiner. Det känns väl som ett schysst pris? Köper från Amazon.de tänkte jag.
Makita sticksåg och cirkelsåg listade på Amazon, båda batteridrivna och blåa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Postade nedan i en annan tråd men det kan vara bra att posta det här med ...

Bauhaus har inte Makitas 5Ah batteri på nätet men den finns i butik för 1095:-. 580:- / st med prismatchning mot Verktygsvaruhuset så det blev två st idag.
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
J JSE skrev:
Jag tänkte klicka hem en ny stickis och cirkelsåg strax. Kostar ca 160€ styck för nakna maskiner. Det känns väl som ett schysst pris? Köper från Amazon.de tänkte jag.
[bild]
Mycket bra pris, tycker jag. Bara att slå till.
 
TeroM TeroM skrev:
Postade nedan i en annan tråd men det kan vara bra att posta det här med ...

Bauhaus har inte Makitas 5Ah batteri på nätet men den finns i butik för 1095:-. 580:- / st med prismatchning mot Verktygsvaruhuset så det blev två st idag.
Det är dyrt att ha notifiering för denna tråd... Blev 2st BL1850B till så nu kan jag skrota lite 1830 packar.
 
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
P
Beställde oxå ett par BL1850B samt dubbelladdare som de hade i kit till riktigt bra pris! Krafthyls set samt en DRT50z multifräs 18v!

Sugen på en batterivinkelslip med :thinking:
 
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Håller på o titta på mutterknackare men kan inte riktigt bestämma mig för vilken nivå jag ska lägga mig på. Kommer användas till att lossa och spänna bultarna när jag bygger nytt staket till sommaren och sen kommer den nog användas för att snabba upp däckbytena lite. Ska man gå på den billigaste eller ett snäpp upp?
 
P Prodigys skrev:
Håller på o titta på mutterknackare men kan inte riktigt bestämma mig för vilken nivå jag ska lägga mig på. Kommer användas till att lossa och spänna bultarna när jag bygger nytt staket till sommaren och sen kommer den nog användas för att snabba upp däckbytena lite. Ska man gå på den billigaste eller ett snäpp upp?
Går du på en DTW1002 lär kraften räcka till mesta.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.