De Stilj De Stilj skrev:
Det blev en för mig med! Kunde inte låta bli när Verktygsproffsen sålde kittet för 3085kr.
Jag är mycket nöjd med min. Spikade upp all innerpanel i uterummet med den.
Ett vitt uterum med långt matbord och stolar, färdigställt med vit innerpanel på väggarna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
LJC och 1 till
  • Laddar…
De Stilj De Stilj skrev:
Det blev en för mig med! Kunde inte låta bli när Verktygsproffsen sålde kittet för 3085kr.
Oj, blåsmunstycke till den kompressorn. Känns lite underdimensionerad flr det.
 
  • Gilla
davveno1 och 1 till
  • Laddar…
Hennke85 Hennke85 skrev:
Oj, blåsmunstycke till den kompressorn. Känns lite underdimensionerad flr det.
Beror väl helt och hållet på behovet... Den blåser ju inte sämre än en stor kompressor däremot kan man ju bara blåsa en liten kort stund.
 
  • Gilla
Fjanten och 2 till
  • Laddar…
Björn Melander Björn Melander skrev:
En golvstos till nya spånsugsystemet jag håller på att bygga.

[bild]
Har varit intressant att vet mer om ditt bygge av spånsugsystem, ska snart också bygga ut mitt.
Har du någon egen tråd för bygget?
 
Hennke85 Hennke85 skrev:
Oj, blåsmunstycke till den kompressorn. Känns lite underdimensionerad flr det.
Det har du helt rätt i. Klart underdimensionerad.
 
  • Gilla
GUBE
  • Laddar…
iSnobben iSnobben skrev:
Jag är mycket nöjd med min. Spikade upp all innerpanel i uterummet med den.
[bild]
Snyggt! Har du hittat några favorit dyckert?
 
  • Gilla
Christoffer85
  • Laddar…
De Stilj De Stilj skrev:
Snyggt! Har du hittat några favorit dyckert?
Nu var inte frågan riktad till mig men.. ;)
Har använt en hel del Essve och tycker de funkar bra, både långa och korta.
 
  • Gilla
Huzzbutt
  • Laddar…
De Stilj De Stilj skrev:
Snyggt! Har du hittat några favorit dyckert?
Spikade detta med den medföljande dyckerten samt Biltema. Märkte ingen skillnad. Stor skillnad på pistolen dock jämfört med den jag har använt från Biltema.
 
  • Gilla
fangalid och 1 till
  • Laddar…
iSnobben iSnobben skrev:
Spikade detta med den medföljande dyckerten samt Biltema. Märkte ingen skillnad. Stor skillnad på pistolen dock jämfört med den jag har använt från Biltema.
Vad är det för skillnad mellan den och Biltemas? Har själv Biltemas och tycker den funkar klockrent.
 
  • Gilla
bulleribock och 1 till
  • Laddar…
F fangalid skrev:
Vad är det för skillnad mellan den och Biltemas? Har själv Biltemas och tycker den funkar klockrent.
Jag har haft mycket problem med att den skjuter dubbelt, inte slår i dyckerten helt och dyckert som fastnar. Dessutom är Sencon oljefri och betydligt smidigare.
 
  • Gilla
fangalid
  • Laddar…
Köpte dessa fina gamla zinklådor gratis av mina föräldrar som inte behövde dem. Blir prima snickarbodsinredning. Det verkar ha varit det tidigare, dock med riktigt speciellt innehåll... :)

Gamla zinklådor och trälådor med etiketter i en bil, för användning i snickarbod.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gammal träzinklåda med etikett "TRÄDSKRU" och metallhandtag, trolig inredning för snickarbod.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tallguy196 och 7 till
  • Laddar…
Kartonger med Original Prusa i3 MK2.5/MK3 Multi Material Upgrade 2.0 kit inne i en större kartong.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag vet inte om den här kvalar in som dagens eftersom det var nästan ett år sedan jag köpte den, men den levererades först nu.
 
  • Gilla
Chaly och 3 till
  • Laddar…
Lizzardo
Fick hem de här skönheterna.
Makita DFR550, DBN500ZJ och ett 5Ah batteri.
Inte för att jag egentligen behöver dem just nu utan för att de är bra att ha när man väl behöver dem

Makita verktyg inklusive skruvautomat DFR550, spikpistol DBN500ZJ och ett 5Ah batteri på bord med förvaringslåda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 7 till
  • Laddar…
F fiskbuggaren skrev:
[bild] Jag vet inte om den här kvalar in som dagens eftersom det var nästan ett år sedan jag köpte den, men den levererades först nu.
Jag går och dagdrömmer om en prusa, är de lika bra som jag tror? Har mest dragit på köp-knappen på grund av tidsbrist.
 
T
K kristofo skrev:
Jag går och dagdrömmer om en prusa, är de lika bra som jag tror? Har mest dragit på köp-knappen på grund av tidsbrist.
Det beror på vad du tror och har för förväntningar på en 3D-printer. En 3D-printer är aldrig "tryck på play så funkar det", men Prusan är nog den "budgetprinter" som ligger närmast den visionen iallafall. Och jag har då inte hört någon som ångrat sitt Prusa-köp, möjligtvis att de ångrar att de inte köpte den tidigare.
Håller själv på köpknappen för en Prusa för att byta ut min Anet A8, men har skrivare på jobbet jag kan nyttja vid behov, därför har det inte blivit av än :)
 
  • Gilla
Mikael St
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.