E erikssonjorgen skrev:
Extra 18 V batteri på Festool utan extra kostnad på www.rubart.de
Trevligt att de skickar med ett pack till basic också!
 
R Robert-san01 skrev:
Trevligt att de skickar med ett pack till basic också!
Japp, men det gäller att man har laddare sedan tidigare/kompletterar.
 
E erikssonjorgen skrev:
Japp, men det gäller att man har laddare sedan tidigare/kompletterar.
Det har väl alla? ;)
 
  • Gilla
bulleribock och 1 till
  • Laddar…
Lidl sortimentbox 29 kr. Hittar ingen länk eller annonsblad tyvärr.

En tom, grå sortimentslåda öppen på grusmarkerad, med etiketten "POWERFIX ORGANISER BOX" synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Öppen sortimentbox från Lidl med genomskinligt lock och flera fack, visas på grusunderlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Är 2468:- bra pris för en Fein MultiTalent AFMT 12 SL med två batterier?
Ny alltså.
 
  • Gilla
Björn Melander
  • Laddar…
P
Verktygsproffsen har kampanj på Festool batterimaskiner! Får med ett gratis batteri vid köp av naken maskin!

https://www.verktygsproffsen.se/festool---batteri-pa-kopet

Är detta något allmän kampanj så fler har den? Såg att den fanns även i Tyskland! Att köpa Festool maskiner till listpris är något jag inte gillar och verktygsproffsen tillhör ju en av de dyrare aktörerna!
 
  • Gilla
Lilllen
  • Laddar…
Proffsmagasinet kör samma.
 
P pleqtiz skrev:
Verktygsproffsen har kampanj på Festool batterimaskiner! Får med ett gratis batteri vid köp av naken maskin!

[länk]

Är detta något allmän kampanj så fler har den? Såg att den fanns även i Tyskland! Att köpa Festool maskiner till listpris är något jag inte gillar och verktygsproffsen tillhör ju en av de dyrare aktörerna!
Intressant att en T18 basic kostar 2900 i Sverige och 190Eur i Tyskland...
 
R Robert-san01 skrev:
Intressant att en T18 basic kostar 2900 i Sverige och 190Eur i Tyskland...
Reagerade på detta också, då jag nyligen beställde en C18 för 188 euro + frakt(inklusive extra batteriet)

https://www.rubart.de/ kör MAO samma kampanj fast bättre pris.
 
  • Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
devizion devizion skrev:
Reagerade på detta också, då jag nyligen beställde en C18 för 188 euro + frakt(inklusive extra batteriet)

[länk] kör MAO samma kampanj fast bättre pris.
Är också inne på att beställa en från Rubart. Har bara inte lyckats bestämma mig om det är en C eller T man skall ha....
 
R Robert-san01 skrev:
Är också inne på att beställa en från Rubart. Har bara inte lyckats bestämma mig om det är en C eller T man skall ha....
Lite off-topic men eftersom jag verkar ha någon fetisch för skruvdragare så - Har en CXS, T18 samt en uppsättning BL Dewalt (och även gått genom en uppsättning Fuel Milwaukee).

Tycker om min CXS såpass mycket och fastnat för hur man håller maskinen, att jag vill testa C18 nu. Tror den kommer passa mig bra, men C18/T18 är helt och hållet smaksak, nöjd kommer du bli! Efter att skruvat en hel del med Dewalten nu, så uppskatta jag helt klart kontrollen och hur tyst T18 är i jämförelse.
 
  • Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
P
Jag köpte både C18 och T18 för jag inte kunde bestämma mig, har cxs sen tidigare.. nu råka jag beställa en DRC18 ifrån Tyskland nu när jag såg hur mycket billigare de var mot för här!:oops:
 
  • Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Jag köpte både C18 och T18 för jag inte kunde bestämma mig, har cxs sen tidigare.. nu råka jag beställa en DRC18 ifrån Tyskland nu när jag såg hur mycket billigare de var mot för här!:oops:
:crysmile:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.