Betalat handpenning
 
  • Gilla
Hemmakatten och 5 till
  • Laddar…
Jag ser fram emot renoveringstråden.
 
  • Gilla
Snigla och 3 till
  • Laddar…
Inte på huset men skruvat ihop 3 överskåp som skall upp i barnens lägenhet imorgon.

Överskåp under konstruktion på golv med skruvdragare och verktyg framför en TV som visar golf.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Multitasking.. bio samtidigt (y):cool:
 
  • Gilla
TeroM
  • Laddar…
Gjort klart framsidan och gaveln på altanen Nybyggd träaltan med räcken framför röd stuga och landskapsvy i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nybyggd träaltan med räcke vid framsidan och gaveln, med en närliggande villa och trädgård.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Needas och 2 till
  • Laddar…
S shomakie skrev:
Gjort klart framsidan och gaveln på altanen [bild] [bild]
Glas, plats eller plexi som du använt till räcket? Var hitta du det?
 
N Niko Lupala skrev:
Glas, plats eller plexi som du använt till räcket? Var hitta du det?
Gissar på vindskyddsnät. Det liknar nämligen vårt balkongräcke. Köpt på Karibaplast.se, supersmidigt då de skär till den bredd man vill ha, dessutom mycket billigare än glas och underhållsfritt :D
Vit husfasad med vindskyddsnät på balkongräcke under en klarblå himmel med vita moln.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
AndersPS och 1 till
  • Laddar…
iSnobben iSnobben skrev:
Köpt på Karibaplast.se
Butiken tillfälligt stängd, fick jag där. De kanske inte öppnar förrän 09:00, vad vet jag...
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Butiken tillfälligt stängd, fick jag där. De kanske inte öppnar förrän 09:00, vad vet jag...
Jag beställde på nätet :crysmile:
 
  • Gilla
Snål-Jocke
  • Laddar…
iSnobben iSnobben skrev:
Jag beställde på nätet :crysmile:
Inte så lätt när butiken är stängd. ;)
Skärmdump visar ett meddelande om att Butiken är tillfälligt stängd hos Kariba Plast AB.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Stefan Bengtsson
  • Laddar…
Hm hoppas att det är tillfälligt, har tänkt att köpa mer till staketet runt poolen. I övrigt så var min kommentar om nätet mest en ordvits
 
iSnobben iSnobben skrev:
nätet mest en ordvits
Aha, nu fattar även jag. Brukar krävas en del ibland... :oops:
 
Tillträde ett litet radhus igår, och började med det viktigaste, måla i garaget Bara enfas indraget, men kabeln är dragen i ett 50 rör från huset, så elektrikern är tillkallad för att få in 3 fas.
Nyrenoverat garage med nymålade vita väggar och stängd port, målarverktyg och skyddsplast på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Needas och 3 till
  • Laddar…
Bra tänkt. Jag önskar att jag tänkte på att måla insidan av garaget när vi flyttade in i vårt hus. Nu är det kört... Garaget är fullt med grejer.
 
  • Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
-RB- -RB- skrev:
Bra tänkt. Jag önskar att jag tänkte på att måla insidan av garaget när vi flyttade in i vårt hus. Nu är det kört... Garaget är fullt med grejer.
Jag tänkte till när jag köpte huset, och sa upp tidigare boende en månad senare, så jag har tid på mig att göra sånt som aldrig blir gjort.
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.