Påsktävling: Vinn en säker studsmatta!

Studsmatta med säkerhetsnät och gröna detaljer, 240 cm i diameter.

Påskveckan är här och även om våren tvekar längtar vi efter att komma ut i trädgården och ha roligt. I påskägget ni tävlar om den här veckan ligger inget mindre än en studsmatta på 240 cm i diameter med tillhörande skyddsnät, värd cirka 3 700 kronor – som lär göra trädgårdslivet ännu roligare för den lyckliga vinnaren.

Så här tävlar du:
Det du behöver göra är att svara på tre frågor samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga 1: Vad är Byggahus.ses motto?

1. Bygg med glädje
X. Oberoende på konsumentens sida
2. Man får mer hjälp av att lära tillsammans

Fråga 2: Vilket årtionde byggdes lägenheten som AndersMalmgren renoverar?

1. 1920-talet
X. 1950-talet
2. 1970-talet

Fråga 3: Vilken färg är det på huset som grasfield bygger till just nu på gården OI-Anders?

1. Gult
X. Rött
2. Grönt

Svaren hittar du i vårt forum!

Posta dina svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 6 april.

Den här tävlingen är inte sponsrad!

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits. Är studsmattan på bilden slut när vinnaren är utsedd får man hem en likvärdig modell.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Byggahus.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
 
Redigerat av moderator:
  • Gilla
Nattmacka och 5 till
  • Laddar…
  1. X
  2. 1
  3. X
Säker studsmatta hade varit suveränt till barnen. Särskilt som den gamla gick sönder förra året.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Påsktävling: Vinn en säker studsmatta!

[bild]

Påskveckan är här och även om våren tvekar längtar vi efter att komma ut i trädgården och ha roligt. I påskägget ni tävlar om den här veckan ligger inget mindre än en studsmatta på 240 cm i diameter med tillhörande skyddsnät, värd cirka 3 700 kronor – som lär göra trädgårdslivet ännu roligare för den lyckliga vinnaren.

Så här tävlar du:
Det du behöver göra är att svara på tre frågor samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga 1: Vad är Byggahus.ses motto?

1. Bygg med glädje
X. Oberoende på konsumentens sida
2. Man får mer hjälp av att lära tillsammans

Fråga 2: Vilket årtionde byggdes lägenheten som AndersMalmgren renoverar?

1. 1920-talet
X. 1950-talet
2. 1970-talet

Fråga 3: Vilken färg är det på huset som grasfield bygger till just nu på gården OI-Anders?

1. Gult
X. Rött
2. Grönt

Svaren hittar du i vårt forum!

Posta dina svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 6 april.

Den här tävlingen är inte sponsrad!

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits. Är studsmattan på bilden slut när vinnaren är utsedd får man hem en likvärdig modell.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Byggahus.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
1. X
2. 1
3. X

Våra barn gör inget annat än hoppar studsmatta på sommaren, men turas om kan de inte, vore perfekt med varsinn så de kan hoppa hur mycket de vill!
 
1. X
2. 1
3. X

Grabbens studsmatta blev uppäten av möss förra året och pga vattenskador m.m i huset har vi inte haft möjlighet att skaffa någon ny. Då det blir ytterligare en sommar hemma på tomten pga trasiga avlopp, mättad markbädd etc. så skulle denna uppskattas av honom
 
X
1
X

Hoppa och studsa är det bästa sonen vet, att få en studsmatta I födelsedagspresent hade gjort honom överlycklig samt sparat på sängar och soffor här hemma.
 
1. X
2. 1
3. X

Brände sista stålarna på att gräva in kommunalt VA och grävaren körde sönder barnens studsmatta, om påskägget innehåller en ny vet jag tre små brudar som blir fulla av studs !
 
X
1
X
Nu ör huset i stort sett klart och tusen projekt behöver komma igång. Vi behöver ett alternativ till skärmtid för barnen för att kunna slutföra åtminstone några av dem...
 
murak
Svar:

X
1
X

Vår dotter fyller år i mitten av april och vi hade faktiskt tänkt ge henne just en studsmatta i present, så denna tävling kom lägligt :) Jag väntar till den 6e med att trycka på beställ-knappen..
 
  1. X
  2. 1
  3. X
Med snart en färdig trädgård efter all renovering där barnen fått stått lite åt sidan så vore oss föräldrars glädje att vinna en studsmatta och få ge dem den glädje (efter tjat om studsmatta) som de så varmt önskar<3
 
1.X
2.1
3.X
En ny studsmatta skulle ge familjen mer kvalitetstid tillsammans och få pappa att släppa byggahus.se för ett tag.
 
K
X
1
X

Barnen älskar att hoppa, men nätet till vår studsmatta blåste sönder i höstas och det skulle kännas säkrast med en ny, där man tänkt på säkerhet först!
 
X
1
X

Med en treåring som precis har blivit stolt storasyster så finns det stort behov av att låta henne göra av med energi samtidigt som man kan hålla sig nära hemmet. Vad är då bättre än en studsmatta?
Roligt för både barn och föräldrar!
 
X
1
X

Vår nuvarande studsmatta är köpt för snart sex år sedan i en discount-butik. Var väl OK de första åren till våra då två ungar, men har sedan, genom åren, lagats med nytt kantskydd, nätet har sytts ihop flera gånger(!) för att sedan också bytas, skumgummit på stängerna har murknat och fallit av och hållarna för nätet är lagade med silvertejp. Hela stålställningen har stått ute året runt de senaste åren när jag tröttnade på att ta isär och sätta ihop. Nu ihoprostad. När vi nu har fått en ”sladdis” (nu på 1,5 år) inser jag att jag behöver köpa en ny studsmatta. Denna fina studsmatta hade därför varit en perfekt påskpresent till ungarna och mig (så kan jag lägga tiden på annat än sy ihop trasiga nät efter att ungarna har hoppat in i dem för mycket)!
 
Svar
X
1
X
Har total förbud av min fru att köpa en studsmatta till våran trädgård.
Nu har hon sagt köpa och inte sagt något om en vinst.
Ett av hennes starkaste försvar mot att förbjuda köp är hur det ser ut och att det är farligt,men Marlens nergrävda studsmatta har återfått hopp om en matta i våran trädgård och denna har ett väldigt bra skyddsnät.
Döttrarna har också tjatat och hoppats på en matta.
Men den som faktiskt vill ha en studsmatta mest är jag själv och jag fyller år den 6 april.
 
  • Gilla
Noob1n
  • Laddar…
E
1. X
2. 1
3. X
Både den lille och den store bebisen älskar att hoppa studsmatta. Dvs den 4 årige sonen och sambon.
Tror nog sambon tjatar mest om att skaffa en.
Denna hade passar perfekt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.