norrbottenssnickaren norrbottenssnickaren skrev:
Kanske världens sexigaste Systainer har äntligen kommit. Nu med ett råhärligt innehåll.

[bild]
[bild]
Jag har inte förstått vilken funktion justerskruven har. Orkar du förklara? :)
 
Lime113 Lime113 skrev:
Jag har inte förstått vilken funktion justerskruven har. Orkar du förklara? :)
Enkelt! Om väggen är sned, justerar man bara på justerskruven till dess att det blir rakt!
 
  • Gilla
tobbbias och 5 till
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Jag har inte förstått vilken funktion justerskruven har. Orkar du förklara? :)
Det är ingen justerskruv utan den används för att fästa själva passet (det röda) med de olika skenorna.
 
Redigerat:
  • Gilla
tobbbias och 1 till
  • Laddar…
Hur får du ner skenorna till Libellan i Systainern?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
phl phl skrev:
Hur får du ner skenorna till Libellan i Systainern?
På samma sätt som man får ner skenan till sänksågen i systainern. ;))
 
  • Gilla
tobbbias och 3 till
  • Laddar…
Bygglampa för pyssel i båten och sommarstuga Festool-portabel bygglampa och justerbar stativ på ett bord, använd för arbete i båt och stuga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
En DW625 överhandsfräs och DE2000 fräsbord från DeWalt via Blocket :) Begagnat DeWalt DE2000 fräsbord i vit färg på ett färgglatt randigt tyggolv, synliga bruksspår.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En DeWalt DW625 överhandsfräs monterad upp och ner i ett DE2000 fräsbord, sedd underifrån på ett färgglatt tyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
vanpire och 4 till
  • Laddar…
Köpte en DEWALT DCD790m2 skruvdragare med 2x4ah batteri men insåg att den är för tuff att dra grövre skruv med. Så idag nyttjade jag bauhaus 12%iga prisgaranti och slog till på en DEWALT DCF887 slagskruvdragre utan batteri för 1350kr. Nu behöver jag bara en låda till den....
 
Lime113 Lime113 skrev:
Jag har inte förstått vilken funktion justerskruven har. Orkar du förklara? :)
Det finns dessutom en kil som gör att man kan ställa in olika fall/m. Så när vattenpasset visar att det rakt så har man perfekt fall. Det gäller bara att inte glömma att kilen sitter där :crysmile:
 
Blev två L-BOXX med inbygd LED-lampa enligt tips i länktråden.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Rostig 40cm klinga, penhammare och borrmaskin på ett rörigt skrivbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En 40cm klinga, penhammare, liten borrmaskin och en stor verktygshållare av oklar modell smet med hem..
 
Lime113 Lime113 skrev:
En DW625 överhandsfräs och DE2000 fräsbord från DeWalt via Blocket :) [bild] [bild]
Om du PM:ar adress så skickar jag medföljande fasta nyckel som låg kvar i bilen.. Var lite mycket igår. :)
 
F Fluxor skrev:
Kände lukten av en Knipex när jag åkte förbi Tools. Måttbandet fick jag kostnadsfritt då han slog ut kvittot innan jag kläckte ur mig att jag ville ha det också!
=) sånna försäljare ska man vara rädd om.. sällsynta varelser ^^
 
  • Gilla
Fluxor
  • Laddar…
Ett litet inköp till från taobao. Får se om det är värt 40kr eller hamnar i inte bra att ha lådan
/T

Set med träborrar i olika storlekar och svarta slipblock på ett vitt bord, eventuellt köpt för 40kr från taobao.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Pysslarn och 2 till
  • Laddar…
Orkade iväg till ombudet idag efter en brutal förkylning. Fina fiskar väntade snällt på mig!
 
  • Ett öppet verktygsetui med en uppsättning nya borrkronor på ett rörigt arbetsbord med verktyg och elektronikdelar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
bulleribock
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.