A
Rätt svar : 12.7 (alternativ 2)

Motivering : Saknar en högtryckstvätt
 
D09
Svar 2

Ett jättebra verktyg för att hålla objudna gäster på avstånd :)
 
Eftersom Kärcher inte har någon högtryckstvätt på 145bar som heter K5 Premium Full Control Flex Home, utan har endast 3st varianter som heter K5 Premium Full Control Plus Flex, K5 Full Control Flex Home och K5 Full Control Flex, så säger jag...rätt svar är 2.

För deras K5 Premium F.C.P.F väger 13,1 och både deras K5 F.C.F Home och K5 F.C.F väger 12,7.

För övrigt så var det mest kul att få rätta till och svara, då jag har lika mycket tur här i livet som Kalle Anka = kommer INTE att vinna något även denna gång :lying::rofl:
Även om det skulle vara guld värt med en högtryckstvätt här hemma, nu när vi äntligen bor i villa :love:
 
Rätt svar. Alternativ 2 12.7kg

Motivering. För att jag efter 9 år som forummedlem skriver min första kommentar.
 
2. 12,7kg

Mycket sten som behöver göras rent i sommar .. och även bilen behöver sig omgång då och då.. så det skulle bli en himla hjälp med en fin högtryck vid sin sida..
 
E
Svar: 12,7 kg.

I stundande vinterkräksjuka skulle det vara lämpligt med en högtryckstvätt att spola av insidan hus, sambo, dotter samt mig själv.
 
Rätt svar : Alternativ 2 12,7 kg

Börjar bli trött på att köra mil efter mil för att låna min svärfars högtryckstvätt. :)



Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn Kärchers senaste högtryckstvätt på 145 bar

[bild]

Dags för vårstädning! Med en Kärcher K5 Premium Full Control Flex Home hemma gör du snabbt och lätt rent allt från altandäcket och uteplatsen till huset och bilen. Trycket ligger på 145 bar men är ställbart via en display på handtaget så att du kan ställa ner det om du behöver vara mer försiktig. Tvätten har åtta meter högtrycksslang så att du kan röra dig obehindrat utan att behöva flytta maskinen. En person kommer att bli lycklig vinnare av den här högtryckstvätten!

Totalt värde cirka: 4 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad väger K5 Premium Full Control Flex Home utan tillbehör?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 12,3 kilo
X. 12,5 kilo
2. 12,7 kilo

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 9 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Kärcher. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Kärcher för att de sponsrar den här tävlingen.
 
S
Svar: 12,7 kilo
Är i behov av en högtryckstvätt men med småbarn i huset har annat fått prioriterats. Det vore därför trevligt att vinna denna fina högtryckstvätt från Kärcher
 
Svar: 2. Den väger 12,7 kg.

Vi borde vinna eftersom vi efter 2 år i huset förstått hur bra det är att vi har en. Vi har kollat och letat Men de är för dyra och vi har nyligen investerat i bergvärme och rustat upp tvättstugat Med en kommande föräldraledighet skulle Detta göra susen för oss.
 
Svar 2
Vi bor på landet med grusvägar överallt, så det skulle inte bara vara bra till att tvätta bilarna som fort blir leriga när det är regn utan trallen blir fort skitig av allt damm. Att vi dessutom har 3 ungar som älskar att leka på altanen med hink och spade gör att altanen sällan är ren, så en sån tvätt vore rena drömmen!
 
Svar: 12,7 kg

Nu när föräldrarna börjar bli till åren och i sämre hälsa har det fallit på mig att se efter deras hus (hem och sommarstuga) med tillhörande trädäck, altan och gångar. En kraftfull högtryckstvätt saknar jag dock och det hade underlättat arbetet något väldeligen!
 
alternativ nr 2; 12,7kg.

Denna Kärcher vore nog det bästa,
jag har så mycket den skulle få testa.

Bilar och hönshus samt trall vill bli rent,
för allt annat jag testat varit för klent.

Glädjen av vinsten bör ge mig ett ryck,
att gå lös på allt detta med rätt sorts tryck.

Med spolande vatten all smutsen den viner,
hönshus och bil blir som nya och skiner.

Det verkar så enkelt och inget mer strul,
kort sagt att vinna denna det vore så kul!
 
Hej! Namnet i inlägget stämmer inte. 13,1 eller 12,7 är svaret beroende på vad som syftar på.

Har ett hus som kommer behövas målas och den här tvätten skulle göra mitt förarbete enormt mycket enklare!
 
Alternativ 2 12,7 kilo
Min trotjänare sedan 15 år (kärcher högtryckstvätt) behöv liksom ägaren lite ny energi för att underhålla 150 kvm stenläggning. Vi har tillsammans under åren gjort ett fantastiskt jobb
 
Alternativ 2

Behövs till villan vi precis köpt och alla vårsysslor som snart hägrar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.