Svar X. TP-Link HomeCare

Vår lilla tös blir så grinig när streamen buffelibuffrar
 
  • Gilla
Pungpinan
  • Laddar…
X. TP-link HomeCare

Jag bor i ett hus som är mer eller mindre T-format, och det har visat sig mycket svårt att få bra mottagning i hela huset. Placerar jag routern i mitten räcker inte wifi-signalen ut i "benen". Med hjälp av TP-links mesh-teknik skulle jag kunna surfa snabbt såväl i köket, sovrummet, och i ateljén.
 
X. TP-Link HomeCare
Stugan tom på WiFi som kalla natten,
månne Deco kan göra den reko!?
 
Svar X: TP-link HomeCare

Efter att först ha trott att min Asus-router skulle fixa Mesh-teknik till att ha insett att den förstås är för gammal så skulle det ju passa fantastiskt bra att vinna det här kitet...
 
Svar: TP-Link HomeCare.

Motivering: Vill bara ha Wifi som faktiskt fungerar - överallt - för det har jag verkligen inte nu.
 
Rätt svar är
TP-Link HomeCare

Vår gammla router, är inte längre som scouter:
”alltid redo”, inte enligt mitt credo.

Omstarter, snigelfarter, och starkt som oblater
Laggande barnprogram, och mail som inte kommer fram
Det är vårt gamla routerval i ett nötskal.
Nu är det dags att uppgradera, för vi behöver mera!

TP-Link är vårt beslut, för att undvika trassel och knut
på vårt trådlösa system, som ska funka utan problem!
 
X. TP-Link HomeCare

Brukar aldrig vinna, så nu när en tävling faktiskt gäller ett system jag kollat in, då vore de ju inte fy skam att få vinna för en gångs skull,

Nytt hus, nyindraget fiber och nybyggt tvspelsrum för barnen, men givetvis fungerar inte Wifi dit upp, detta system skulle ju fixa detta
 
Svar: X. TP-Link HomeCare

Huset är 111+114 kvm (källare och inredd vind) och en altan på cirka 220kvm så har jag en total yta på 445kvm jag vill täcka av, BYA är på ~330. Så denna produkt verkar vara något för mig.
 
X. TP-link HomeCare
Min fru arbetar hemifrån och trots flera accesspunkter och en ny router räcker wifit inte till när kollegorna är på plats. Hade ju varit toppen men en riktigt bra lösning på detta.
 
Rätt svar är:
X. TP-Link HomeCare

Har precis fått fiber men här bara en router från internetleverantören. Som det är nu når det trådlösa inte hela huset och skulle vara helt perfekt med TP-Links lösning
 
Svar: X. TP-LinkHomeCare

För snart 3 år sedan flyttade vi till hus med skogs-TV och med internetfart som kan mätas på en geologisk tidslinje...

Nu ska vi äntligen få fiber här på landet och jag är helt nollad gällande teknikval för att få wifi-täckning. Kraven från ungarna ökar dock med ålder och tilltagande prylsamling. Detta kit verkar vara det jag behöver för att kunna fortsätta ostörd i snickarboa! ;)
 
Hej hopp

X. TP-Link HomeCare

Barnen kräver att kunna spela utan lagg, frugan vill streama allt från Ensamma Bönder till Arga snickare (som om den hon har här hemma inte räcker) och jag vill/behöver läsa hjälp/tips och råd från folk som vet bättre än mig på forum och liknande.
Då har vi märkt att den trötta gamla routern inte räcker till längre. WIFIn räcker ju definitivt inte till barnens nyinredda rum i den gamla källaren.
En bra och stabil mesh lösning gör inte bara att familjen blir nöjd, utan jag slipper även ramla på spindelnätet av nätverkskablar som dras till datorer över två våningar.

Prisa framtiden, mesh är här!

Ha det fint
Tommy
 
Svar: X. TP-Link HomeCare

En lösning som äntligen ger oss WiFi-täckning hela vägen från spelrummet i källaren till altanen på baksidan och upp till barnens rum på andra våningen.
 
Svar: X. TP-Link HomeCare

Att streama fritt är bra. Att streama rätt är bättre. Med TP-Link Deco och TP-Link HomeCare kan vi göra båda!
 
X. TP-link HomeCare
Jag har nu (tyvärr) insett att det krävs mer än en router i vårt relativt stora hus för att få godkänd täckning i alla rum då jag titt som tätt hör både barn och fru gnälla över buffrande filmer och onlinespel.........
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.