Svaret är x. 9 m.
Köpte huset för 1.5 år sedan. Det är mycket att köpa till huset och den ligger också i listan men har inte köpt det än. Ska måla huset och mycket stora samt små renoveringen som ska göra och det är en grej som kommer att behövas under renoveringen ch så klart efter det.
 
Svar:X, 9m
När man totalrenoverar ett hus så springer det fort iväg med alla prylar man behöver, är det då ens första hus springer det iväg ännu mer.
En högtryckstvätt från Nilfisk hade sparat mig massor av tid och energi, att man sen kan använda den till att tvätta hästtäcken och sadelpaddar är en superbonus då man besparar tvättmaskinen.

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Bli först med sprillans ny modell av högtryckstvätt

[bild]

Inled det nya året med att vara med i jakten på Nilfisks senaste högtryckstvätt D-PG 140.4-9 P X-TRA. Du som vinner kommer att bli en av de första i Sverige med att få hem denna effektiva högtryckstvätt på 140 bar. Modellen har förbättrats sedan föregångaren genom att ha en ännu bättre rengöringseffekt tack vare nya effektivare munstycken. Nilfisk D-PG 140.4-9 P är en premiumtvätt av lagom storlek för husägare. Det medföljer en rad munstycken och tillbehör så att den som vill kan hålla både hus, altan och fordon rena året om.

OBS: Vinsten skickas inte ut till vinnaren förrän i februari då den nya modellen lanseras.

Totalt värde cirka: 4 400 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur lång är slangen på högtryckstvätten?
Svaret hittar du här

1. 8 meter
X. 9 meter
2. 10 meter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 19 januari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Nilfisk. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Nilfisk för att de sponsrar den här tävlingen.
 
X: 9 meter

Ja, vad skulle inte behöva tvättas här hemma?
Fasaden, taket, trallen, verandan, you name it!

Sen hade det ocksp varit jävligt skönt att slippa låna morsans högtryckstvätt varje gång. Dags att klippa navelsträngen! :)
 
X. 9m
Nyss flyttat in med familjen i en villa där ALLT måste renoveras.
Nilfisk högtryck har legat länge på min önskelista men tydligen ska barnen ha mat och kläder först.
 
Svar X: 9M

Perfect redskap för att göra våran 50m långa mur samt våran 100kvm stora altan.
 
1. Den är 9 meter
2. Den här skulle bli en bra sak att kunna dela med mig av till mina grannar. Vi har beslutat att istället för att var och en ska köpa precis samma saker så ordnar vi en prylpool där var och en får bidra med olika saker som de andra vid behov får låna. Det skulle ju vara toppen om jag fick bidra med den här högtryckstvätten för en sådan är det ingen som har hunnit skaffa än!
 
9 M

jag behöver en ny högtryckstvätt eftersom min Kärcher började läcka innan jag knappt använt den....
 
X 9meter
Med en högtryckstvätt hade båda bilarna, cyklarna och allt annat som behövs tvättar när man bor på landet kunnat bli skinande rena snabbt och lätt.
 
X 9 m.

Har en stor smutsig altan, men ingen högtryckstvätt. Med en Nilfisk kommer ju jobbet att gå lätt som en plätt!
 
Nio meter.
Duschen pajade för några veckor sedan, skulle verkligen behöva en tvätt nu.
 
X. 9 meter

Bla bla bla....vill ha.
 
9 meter
En bra högtryckstvätt är ett måste när man har hus, bil och husvagn. Jag behöver tvätta huset inför målning i sommar. Bilen behöver alltid tvättas och husvagnen längtar efter att bl ren.
 
Svar X: 9 meter.

Har hittills fått låna grannens högtryckstvätt. Är hög tid att låna ut en till honom.
 
Svar: X (9m)

Med rätt tryck i sprutan ryker både grus och gräs från altan som vi så sent som i höstas byggde. Efter julen när snön nu är fallen skall backen åter latjas, bäst då att ha rena pulkor som i förrådet stått och dammat.
 
Svar: 9 meter

Som nyblivna ägare av hus efter ett liv i lägenhet så behövs det en stor mängd hjälpmedel för att hålla ordning på huset. Högtryckssystem skulle lösa mycket av rengöringssysslorna (och dessutom göra dom roligare......högtryck = kul)

//..elg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.