Är det någon som kan hjälpa mig med tips på varifrån jag kan beställa 3D modeller ritade i sketchup
Jag funderar på att rita egna boxar till min mysensor projekt i sketchup och beställa 3D utskrifter
 
kimf
Kolla creative tools i Halmstad. Vet inte dom det (dom kan skriva ut dem till dig också eventuellt), så vet dem vem som kan.
 
kimf
Jag hade kunnat printa dem till dig kanske. Men har tyvärr inte tid i dagsläget. 3D printern är nerpackad pga renoveringar. Men har det inte löst sig för dig, och det inte är ett stort printjobb så skicka ett PM lite senare i höst, så får vi se om jag har packat upp den igen.

Kom ihåg att du antagligen behöver omvandla modellerna till .stl om du ska få dem printade. Har för mig sketchup inte har det inbyggt som filformat, utan du får tanka hem en plugin för detta
 
  • Gilla
Affeunbk
  • Laddar…
Skulle väl också kunnat printat om det var så.
Karlskoga. Så du får se väm som passar bäst. Skicka PM i så fall.
 
  • Gilla
Affeunbk
  • Laddar…
Är det någon som har testat ut Nextion HMI display som man kan köpa upp till 7" (800x480) i stället för att koppla ihop Rasberry Pi mot arduino?
Kollar lite runt denna nya HMI touch screen som värkar vara smidig i förhållande till att koppla ihop två plattformar som inte pratar ihop utom ett eget program.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.