Svar: X. Mellan
Motivering:
Min fru och jag köpte en stuga för tre år sedan där säljaren var ett dödsbo. Första och enda gången vi varit på visning för något. Vi var nog en säljares/mäklares drömspekulanter. Trots att det efter tre år har uppdagats både det ena och det andra, från läckande tak som "åtgärdats" genom lite plast lagts över droppområdet ovanpå isoleringen, så det förhoppningsvis dunstar bort när det är varmt, till hemmapulad el med vanlig inomhussladd dragen till utomhusbelysning ett halvt spadtag ned i jorden (ja, vi grävde av den när vi flyttade en dåligt placerad liten buske), så är detta vårt paradis på jorden. Men med endast en väldigt begränsad arsenal handverktyg och två spädbarn senare så kom ju den där träbåten med "bara lite småfix" lite i skymundan, samtidigt som planka efter planka, list efter list och trall efter trall behöver fixas på stugan. Att slippa handjaga för att kapa upp en list med en 15-20 år gammal såg och att slippa dra i trallskruven med en halvutsliten inte helt passande stjärnmejsel skulle kännas otroligt, lika otroligt som att vinna en hel Black & Decker-arsenal!
 
Svar: X mellan
Motivering
Är trött på att behöva låna diverse verktyg av grannar och min snälla kollega... De blir nog glada om jag slipper fråga dem i framtiden.
 
Svar: mellan

Som nybliven husägare har jag projekt så det räcker.
Helt säkert skulle det bli lättare med detta kit från Black and Decker!
 
Svar: X Mellan
Nu när vi fjällstuga köpt, behövs en uppsättning verktyg dit upp!
Paketet från Black and Decker skulle bli perfekt, sladdlöst och allt i ett.
Att slippa släpa med sig verktygen varje gång i en bil som redan är trång.
Vad kan bättre bli än en massa verktyg med batteri!
 
SVAR: Mellan

MOTIVERING: Som nyblivna husägare med planen att bygga vårt eget drömhus skulle detta paket göra arbetet både smidigare och roligare. Det vore väldigt skönt att ha sina egna verktyg att arbeta med istället för att sno/"låna" från vänner och familj.
 
Svar: x, mellan.

Motivering: Sommarstuga utan vatten eller el och frun vill ha altan ,dottern lekställning. Med detta kit från Black & Decker kanske det är möjligt med dessa projekt. Och med detta smidiga kit kan det bli något som hela familjen kan hjälpa till med istället för att göra allting själv.
 
Svar:Mellan

Husägare för första gången i mitt 53-åriga liv. Jag siktar in mig på att leva, lära och lyckas. Med Black & Deckers kit av användbara maskiner kommer jag att kunna ge mig i kast med det första projektet att renovera en hundraårig trappa. Tack för inspiration !
/Susanne
 
X. Mellan

Jag har lovat barnen att vi skall bygga om prydnadsväderkvarnen från 60-talet till ett vindkraftverk. För att lyckas behövs bra verktyg som är stabila och precisa. Vertygen från Black & Decker skulle verkligen ge projektet en flygande start.
 
svar: x - mellan

Vore underbart att ha tillgång till Black & Deckers verktygsarsenal för att öka effektiviteten på renoveringen av 50-talshuset och kanske "hinna nått" ;) efter barnen somnat.
 
J
Svar: x, mellan

Efter varje avslutat "snickarprojekt" ökas både glädjen och självsäkerheten över det. Det medför att det hela tiden planeras ett nytt och större projekt. Nu börjar dock projekten bli lite väl stora för att glädjen ska finnas kvar med enbart handverktyg. Lite batteridriven hjälp är just nu väldigt önskvärt!
 
Svar: X. Mellan

Tänk va lyxigt att kunna få en hel uppsättning med batteridrivna verktyg!
Slänger med glädje ut de få gamla sladd drivna verktyg jag har idag. Hatar att behöva dra fram förlängningssladdar hela tiden som ändå inte räcker fram dit man ska.
Vinner jag så ska det snickras och byggas hela semestern med glädje !!!
 
Svar: X. Mellan.

VI köpte hus för ca 2 år sedan och har sedan dess renoverat en hel del. Vi är dock långt ifrån helt färdiga och en hel del jobb återstår. Sen vi flyttade har nära och kära bidragit med begagnade verktyg. Det är vi väldigt glada och naturligtvis tyckte vi det var skönt att slippa lägga pengar på mängder med verktyg. Dock sjöng flera av verktygen på sista versen redan när vi tog över dem och ett par har faktiskt gett upp. Självklart skulle det bli ett större nöje att arbeta med moderna, lättare och batteridrivna (!) verktyg :) Helt sjukt fantastiskt rent ut sagt! :D

Mvh / Fredriq
 
Svar: Mellan.

Motivering:

Jag har i princip inga verktyg alls! en dålig skruvdragare från biltema. Är student så det blir snabbt dyrt att köpa allt man behöver då vi ska börja renovera lägenheten lite. Black & decker är kvalitet och skulle hellre vilja ha ett förråd med dessa verktyg än det billiga motsvarigheterna jag annars kommer köpa på tex jula och biltema etc:)
 
Svar: X Mellan

Eftersom jag inte är någon vinnare och aldrig har vunnit något så vore det fantastiskt kul att faktiskt kanske få göra det nu även om jag inte tror det. Nästa projekt blir att hjälpa svärfar att renovera huset eftersom underhållet är eftersatt sedan många år Det vore superkul om vi båda kunde glädjas åt nya verktyg som vi kan dela på eftersom han precis som jag, inte har ekonomin till att köpa nya verktyg.
 
Svar: X - Mellan

Motivering:
Vi byggde ut vårt hus för lite mer än 4 år sedan och råkade ut för 2 fuskbyggar firmor på raken.
Nästan 4 år av rättsliga processer och en massa tjafs och elände.
Vi har förlorat otroligt mycket pengar på det.
Så nu står vi här med en halvfärdig utbyggnad och pengarna är slut.

Det är helt sanslöst att det krävs flera år utbildning för att få jobba som frisör...
När det räcker att man bara kan hålla i en hammare, Så får man jobba som och kalla sig för snickare.

En frisör kan bara förstöra frisyren på en person....
Men en så kallad snickare ( fuskbyggare) kan lätt förstöra ett helt hem, splittra en familj och deras drömmar, framtid och ekonomi!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.