Svar: Mellan

Huspriserna har pipit iväg bortom all rimlighet. Med det här kittet kan och ska jag bygga mitt drömhus själv!
 
Svar: X - mellan

Då jag har två hus som jag bygger i parallellt, skulle det underlätta markant att kunna ha en uppsättning kvalitetsverktyg i båda husen :)
 
Svar. X - Mellan

Motivering: Black&deckers kit skulle ge oss verktygen att jobba med vårt hus på ett bättre och effektivare sätt :).
Låna verktyg för det mesta projekten är ingen bra lösning men det är det vi får göra dagsläget.
Hjälp oss med vår renoveringsdröm.
 
hilda
Mellan

min sambo och jag ska köpa ett stomrest hus. Vill själv kunna hjälpa till att resa innerväggar och snickra men har inte verktygen till det.
Med gelenaglar och klackskor tror nog ingen jag kan heller, men vill bevisa motsatsen.
 
  • Hand som visar gyllene glittriga gelenaglar, vilket bryter stereotypen om byggarbete.
X ) mellan
Vår son och hans familj hittade sitt drömhus förra sommaren.
Tyvärr var ägaren inte redo att sälja utan behövde betänketid
Nu 9/6 dvs förra fredagen skrevs kontrakt på drömhuset
Det blev en stor peng dyrare än dom hoppats på , men med god vilja fixar dom det ändå
Nu är det en hel del att renovera , så det blir riktigt bra och efter deras smak
En hel del kommer vi att hjälpas åt att fixa för att hålla kostnaderna på vettig nivå
Då är det ju det där med att bli husägare......verktyg !!!
Så underbart roligt det skulle vara att vinna den här ljuvliga vinsten .
Vilken fantastisk inflyttningspresent det skulle vara
 
Svaret är: X Mellan

Motivering:
Jag kommer behöva nya verktyg med sting i då vi måste renovera mitt hus som olyckligt brann. Pulvret efter släckningsarbetet av brandkåren förstörde alla verktyg tyvärr.
Så jag hoppas här på en vinst av bra verktyg!

Mvh Cissi Jonsson
 
Svar på frågan är "Mellan"
Dwt vore toppen att få vinna eftersom jag ska bygga hus nu i höst och gillar verkligen Black & Decker, klart bästa märket!
 
Svårighetsgraden är Mellan.
Jag bygger nytt garage och mitt under detta bygge fick jag en vattenläcka i källaren med allt vad det betyder. Skulle verkligen behöva lite nya verktyg.
Med vänlig hälsning,
Roger Funhagen
 
Svar: Mellan

Märkte att min altan var rutten och enl. andra i mitt hus så behöver den vara klar ganska så snart.
Så, här står jag med endast en skiftnyckel så det här kittet skulle verkligen lösa mitt problem.
Rutten trädel på en altan med synlig isolering och skadad ytterpanel.
 
Svar: svårighetsgrad Mellan

Jag har under åren samlat på mig en massa elverktyg från Black&Decker men de gamla batterierna har blivit trötta och med nya byggprojekt längtar jag efter ett nytt kraftfullt system där samma moderna och kraftfulla 18v-batterier passar till alla maskiner. Äntligen skulle jag slippa sladdmaskiner och släpande av olika laddare.
 
svar: mellan

Motivering:
Vi har tagit över min frus farföräldrars hus ute på landet. Det är ett hus från 30-talet så det har både sin charm och kräver en hel del jobb.
Vi har bytt ut alla golv och isolering på grund av fukt/ felaktig isolering. Isolerat i taket har man gjort med granbart (gamla myrstackar använde man sig tydligen av förr). Det finns med andra ord en hel del att göra och en uppsättning fina verktyg skulle underlätta en hel del
 
Varför du skulle behöva en ny verktygsarsenal i ditt hem?

Vi som studerar har inte så mycket pengar för att spendera varje månad och p.g.a. det måste jag köpa de billiga verktygen som finns. Jag behöver vertyg av bättre kvalitet så att jag kan montera hyllorna nära taket , renovera några delar i huset men inte vara det utan också för att kunna göra mina egna möbler ( mina verktyg är inte så kraftiga så det finns saker som de kan inte göra och andra verktyg är så gamla och tunga att det är lättare att öppna ett hål i väggen än att bära dem och de funkar inte med batterier så jag behöver ha alltid el :( ).

Svaret till den andra fråga om det rakethyllan är : X. Mellan
 
:cool: X. Mellan
Man behöver alltid bra verktyg när man har hus, Man börjar i ena änden och när man är klar, så får man börja om ... har bott i samma hus i 17år nu och alla mina verktyg sjunger på sina sista andetag, Hade verkligen behövt nya fräscha verktygsarsenalen i mitt hem. Verktygspaket från Black & Decker...
 
Svar X. Mellan

Motiveringen för att jag är ibland Bosch, dock mest Torx, men med Black& Decker blir det mer "halv IKEA hos mig" hahaha.

Fyller år idag och vad ska blir bästa present till mig? Jag vill inte renovera ensam..... :(
 
Svar: svårighetsgrad medium.
Jag behöver nya verktyg efter inbrott i sommarhuset i vintras. De stal nästan alla motorverktyg (borr, sticksåg, tigersåg, cirkelsåg, excenterslip, röjsåg, motorsåg, skruvdragare) och stora hylsnyckelsatslådan. Jag får knappt något på försäkringen (åldersavdraget gör att verktyg som är 4-5 år gamla i stort sett är värda noll) och polisen har lagt ner utredningen i brist på spaningsuppslag. Så jag måste köpa nya verktyg nu, projekten rullar ju på!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.