A
Svar:Mellan

Jag skulle skänka verktygen till min son som just köpt ett gammalt hus. Huset är i stort behov av renovering och sonen är i stort behov av verktyg.
 
Rätt svar är mellan.
Motivering. Jag skulle verkligen uppskatta detta verktygspaket. Den här säsongen har både min skruvdragare och sticksåg gett upp. Med 3 små barn och en fru som är föräldraledig är det svårt att motivera nya verktygs inköp.
 
mellan.
Nu är det på tiden min fru får riktiga grejer!
 
Svar: X mellan

Har som förstagångsköpare av hus för ett halvår sedan fått lära mig den hårda vägen hur det är att renovera ett gammalt hus... Efter tredje upptäckta fuktskadan under pågående takbyte skulle en vinst som denna vara både uppmuntrande och välbehövlig!
 
Svar: Mellan

Man kan ta en kille från Black & Decker, men man kan inte ta Black & Decker från en kille.
 
Svar : X

Då bra & riktiga verktyg är allt för dyra att inhandla vore detta ett kit som varit guld värt att vinna, drömmen om vår carport & förrådsbyggnad kan på så vis bli sann, med lite batterimaskiner blir man ju mer av en man! :)
 
Svar: mellan

Står inför en utbyggnad på ca 100kvm kommer göra i stort sett allting själv eftersom vär budget är en aning ansträngd, hade vart skönt att spara in lite slantar på verktyg iallafall så kanske barnen kan få sitt badkar direkt istället :)
 
Svar: Mellan.

Motivering:

Bygga hemma-projekten är många,
både pågående och planerade
och verktygsreparationer börjar snart bli prio ett.

Att få göra en omstart med nya proffsiga verktyg
skulle ge sommaren mera njutning och även mindre svett !
 
Svårighetsgrad mellan!
Jag skulle verkligen uppskatta verktygen till mitt nya hus! Vad enkelt det det kulle vara att alla använder samma batteri och inte har

Sladd! Jag har ca 5-700 staketribbor ett kök en altan plus en massa småfix...

Haha det blev en del, pust!!
 
Svar: Mellan

I september ska köket få ny kostym från brunt till vitt,
och till detta behövs såklart ett schysst kit!
Sladdar i all ära, men trådlöst och jag slipper svära.
Det enda som saknas för en förvandling så läcker,
är en grym maskinpark från Black&Decker!
 
Mellan är svaret!
Vi har en stuga med underbart läge - men ingen el. Därför är det laddningsbart eller handkraft som gäller. Efter 10 års sommarrenoveringsprojekt börjar våra verktyg bli rätt slitna så vi skull bli överlyckliga om vi vinner dessa inför sommarens projekt. Laddar dem gör vi med solpaneler på taket.
 
  • Stuga med solpaneler på taket, verktyg på verandan och omgivande natur.
X mellan

Det här skulle passa mig som hand i handske! Jag har köpt billiga elverktyg med sladd tills nu, men inser verkligen skillnaden på billigt och dyrt sedan jag köpte en borrmaskin från Black & Decker . Eftersom jag oftast är ensam i mitt renoverande och både kort och inte allt för stark så skulle det vara helt underbart med riktiga verktyg.
 
Rätt svar; X , Mellan

Typ 10 år sedan bodde jag i lägenhet och köpte en skruvdragare, min bror lånade den i 2 år, han tappade några delar och erbjöd mig ett annat märke men jag tog tillbaka min maskin.

2013 köpte vi hus och denna dragaren har varit en central punkt i ALLT vi gjort, dörrar,karmar,vindskivor,kök,stålborstat,slipat,takbyte,farstubygge .. ALLT och senast idag skruvades plank till sandlåda.

Det är totalt suverän kvalitet på detta så självklart vill jag vinna nya trotjänare som uppmuntrar oss till mera hemmasnickeri.Dessutom fyller jag år 19e.

Jag måste bifoga bild på min maskin för det måste vara ett odödligt praktexemplar.
 
  • Använd, slitstark skruvdragare på betonggolv, 12V, synliga tecken på flitig användning.
Svar X

Fick delar av pappas verktygsarsenal när ja köpte hus och köpte bara Boschs 10.8V skruvdragare o multimaskin.
Pappas grejer är helt slutkörda nu och 10.8Volts maskinen orkar tyvärr inte med alla de jobb man skulle behöva! Hade varit kul att ha nya och ordentliga verktyg till alla kommande projekt!
 
Svårighetsgrad för rakethyllan: Mellan.

Jag ska nu ge mig på mitt livs projekt och bygga ett Attefallshus, som ska bli min ateljé. Jag är ingen byggare men gillar nya utmaningar och lär mig efterhand som jag håller på. Drömmen är att få skapa något helt eget, utifrån mina yrkesmässiga och personliga behov. Och då behöver jag bra verktyg. En verktygssats från Black & Decker skulle vara en raketstart på arbetet och inspirera till byggande även när ateljén står klar! Kanske gör jag även en rakethylla av överblivet material... målad i samma färger som Gerrit Reitvelds träfåtölj :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.