Svar: x - mellan

Problem:
Högvis med projektet blandade med måsten utan rätt verktyg.

Lösning:
Verktyg från Black & Decker, vore underbart! Att man dessutom då kan visa dem för farsgubben istället för att böna och be om att få låna är ju en belöning i sig. Då min trogna skruvdragare, som jag faktiskt har, är från Black & Decker vore det kul att få uppgradera sig inom samma märke.

Mvh
Martin
 
Svar: mellan

Har hankat mig fram med budgetverktyg på tok för länge nu, så det vore på sin plats med lite riktiga verktyg, så kanske resultatet blir lite bättre också!
 
X, mellan

Verktyg behövs för renoveringar:)
 
Svar X : Mellan

Har nyss fått ärva en stuga utav min älskade mormor som gick bort nu i vintras.

Hon älskade att vara där i stugan när hon var pigg men efter lång tids sjukdom så har tyvärr stugan förfallit lite.

Detta kit skulle vara perfekt för att hjälpa mig på traven med all renovering som behöver utföras i stugan så min familj kan börja fira högtider tillsammans i stugan igen, så som vi alla gjorde medans mormor och morfar levde. :)
 
Svar: X Mellan

Då jag gick in i "väggen" för 7 år sedan,tappade jag allt,glädje,ork,inspiration osv.Nu är jag tillbaka in i livet igen..Jag har äntligen fått både ork och glädje inombords.Mitt hus har verkligen förfallit under denna tiden.Det hade betytt mycket för mej att vinna de nya verktygen, då även ekonomin tagit en smäll pga min sjukdom.Nu vill jag skapa,renovera och börja njuta av livet igen.Så jag håller alla tummat och tår för en vinst(y)..
 
Svar: x
Jag har själv inte behov utav paketet, men jag skulle vilja ge det i present till min bror på hans 30-årsdag.
För 3 år sedan tog han över vår morfars föräldrahem som var totalt förfallet.

Han håller nu på att renovera i den mån han kan, men som fattig student är det svårt att kunna köpa de verktyg som behövs.

Det är även svårt som anhörig att kunna hjälpa ekonomiskt med småbarn och enbart en inkomst
 
D09
Svar : mellan

När man har byggt ett hus och landat in i den oundvikliga pausen där nästa steg känns långt bort så förtränger man skicket på verktygen som att man blev generösare med att låna ut grejorna. Tyvärr i kombination med glömskan vart dom tog vägen.

Står nu för ett kommande altanbygge och inser att jag har i princip en motorsåg, yxa och en halvdöd skruvdragare. Yxan och motorsågen är dock nya :ok:

Något säger att det kommer gå åt helvete :thinking:
 
Svar x, mellan
Motivering: Såhär mitt i renoveringstider så vore det underbart med en egen arsenal verktyg, så kan grannen få tillbaka sina (som han tjatar om). Känner mig nästan lite som han Ove Sundberg i Solsidan, haha
 
Nu när jag och sambon äntligen fått tag i en tomt och ska bygga hus kan dessa verktyg inte komma mer passande. De kan hjälpa oss att förverkliga vår husdröm!

Svaret på frågan är: X Mellan
 
Svar X, mellan.

Jag och sambon har köpt vårt första hus, har tidigare bott i lägenhet. Flyttar om drygt en månad med våra två småbarn. Ett halvfärdigt attefallshus ingick i huset som behöver en hel del renovering. Har inga bra verktyg alls i dagsläget och då hade ett fint set ifrån black n decker passat super :)
 
Svar: X. Mellan

Motivering: Då jag äntligen har sparat ihop pengar till en ny altan och ska försöka mig på att snickra ihop den själv, så skulle detta kitt vara en skänk från ovan! Då slipper jag låna grannens verktyg (som jag alltid annars gör och skäms över) samt att mitt självförtroende skulle öka och det skulle synas på resultatet :cool:
 
Svårighetsgrad är x mellan.

Min motivering är att jag och min sambo ska bygga ett hus med hjälp av svärfar och det skulle vara skönt att slippa fråga han efter verktyg. Mest för att han är en pensionerad hussnickare och ska vara värst hela tiden. Så ett sådant set skulle vara perfekt för att få tyst på han!
 
X - mellan
skulle inte ta i prylarna med tång men jag skulle kunna ge bort dem till en kompis som skulle bli glad även över dessa verktyg
 
Redigerat:
R
Svar: mellan

Motivering: skild med 2 små barn och börjar komma på fötter men huset har blivit eftersatt. Detta kit hade hjälpt mig att få ordning innan saker och ting blir akut med huset.
 
Svar; X Mellan

Har under dagen slitit med att bygga ett bås till våra soptunnor. Till min hjälp hade jag min mer än 10 år gamla B&D skruvdragare som är och varit varit en trogen vän hela tiden. Men även en trogen vän blir sliten med åldern och behöver uppdateras varför jag ser fram emot att stifta bekantskap med en ny uppdaterad och fräsch yngling. Att där dessutom följer med lite annat kvalitetsgodis ser jag som en fin överraskning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.