useless useless skrev:
Det är inte så ovanligt på andra forum att man inte räknar poäng i off-topic delarna i forumet.
Mycket bra idé, det ska jag se om vi kan ordna.
 
D09
Förslag till titel " impulsiv"
 
  • Gilla
magda136
  • Laddar…
Varför har alla utom jag runda avatarer?
Jag känner mig mobbad!

Borde ju veta det själv, speciellt som jag är klassad som Allvetare :worried:
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Varför har alla utom jag runda avatarer?
Jag känner mig mobbad!

Borde ju veta det själv, speciellt som jag är klassad som Allvetare :worried:
Är rund men samma färg som bakgrunden gissar jag.
 
Du ser om du kollar på mitt svar då du fått en tydligare vit cirkel.
Kan jag nu kalla mig allvetare ;)
 
Mikael_L
A AndersS skrev:
Du ser om du kollar på mitt svar då du fått en tydligare vit cirkel.
Kan jag nu kalla mig allvetare ;)
Kanske "avslöjare" istället. :)
 
Angående att infoga gilla-markeringar i poängsystemet - jag är definitivt för. Gillade poster är ofta av högre kvalitet. Det är ofta poster som någon har lagt tid på att skriva, och innehåller inte sällan det som BH går ut på - beskrivning och bild på det användaren byggt själv. Ibland är de humoristiska - men är det dåligt för ett forum?
 
  • Gilla
Broken arrow och 1 till
  • Laddar…
Jag tycker det är dåligt med poäng för att man postat 10 dagar i rad. Ska man posta inlägg för att få poäng eller ska man göra det för att man har något att tillföra diskussionen?

Edit: varför står det inte att jag har laddat upp några bilder? Det har jag gjort.
 
Saknar titeln Snickare
 
Nu har jag inte läst genom alla inlägg här, men jag tycker inte det ska generera högre nivå för att man postar en massa inlägg på varandra. Bättre att ge möjlighet att ändra inlägget, men att det är blockerat för nya inlägg i samma tråd innan någon annan skrivit något.
Sedan tycker jag att det var bra som det var tidigare med en länk längst ner på sidan till ex.vis den här tråden Byggahus.seForumInformationInformation & feedback
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Förslag på användartitlar: Vetgirig

och så vore det bra med en beskrivande titel för oss småbarnsföräldrar som frustrerat tittar på alla som bara renoverat o bygger o lägger om garageuppfarter.... Renoveringsplanerare?
 
  • Gilla
HasseTeknik och 1 till
  • Laddar…
pär h pär h skrev:
Saknar titeln Snickare
Pladdrare och Tramsare saknas också.

Tror att jag har svårt att klara mig med en enda roll :thinking:
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Jag saknar 'Gubbgissare'.
 
Varnad flest gånger hade ju också varit intressant. Fått några på mig när jag talat om hur det ligger till med saker och ting !
 
  • Gilla
KnockOnWood och 2 till
  • Laddar…
harry73
Det där med varningar verkar lite känsligt att diskutera i forumet, men man kanske kan få poäng om man har 100 eller 1000 inlägg sedan senaste varning?
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.