Rickard.
BirgitS BirgitS skrev:
Så vitt jag minns måste man hamna på en topplista för att bli premium gratis, dvs. det räcker inte med t.ex. 3 st bästa svar utan det krävs minst 62 st.
Så kan det nog vara men det gör det ju inte bättre? Skulle vara väldigt enkelt att gå tillbaka och bästa svar markera sig själv i gamla tråda utan att någon skulle märka.

Jag har ju vant mig vid en viss standard här och skulle ju inte vilja bli av med den genom fusk :D
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
BirgitS
Rickard. Rickard. skrev:
Så kan det nog vara men det gör det ju inte bättre? Skulle vara väldigt enkelt att gå tillbaka och bästa svar markera sig själv i gamla tråda utan att någon skulle märka.
Men det kräver ju att man verkligen har startat en massa trådar. Du har ju varit medlem i flera år och startat 19 trådar ser det ut som.

Men det enkla är ju att när man upptäcker att ett inlägg av TS som är markerat som bästa svar och man tycker det är fel så anmäler man. Du såg ju att Marlen är intresserad av sådana trådar.
 
Belöningssystem på sociala medier är cancer.

Det får folk att söka bekräftelse, dopaminkickar från folk man inte känner.

Det kan ha viss nytta, hjälpa folk att se vad som är ”bra” eller ”dåligt”. Men det blir tyvärr alltför ofta en popularitetstävling.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Här är en av dom
[länk]
Det är lite för lätt tyvärr att markera ett bästa svar. Jag har själv råkat göra det av misstag när jag scrollat på telefonen. Så jag misstänker att vissa trådstartare gör det av misstag också. Rapportera gärna tråden om ni ser ett bästa svar markerat som känns helt fel, så tar vi bort markeringen.
 
  • Gilla
nanowire och 1 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Det är lite för lätt tyvärr att markera ett bästa svar. Jag har själv råkat göra det av misstag när jag scrollat på telefonen. Så jag misstänker att vissa trådstartare gör det av misstag också. Rapportera gärna tråden om ni ser ett bästa svar markerat som känns helt fel, så tar vi bort markeringen.
Ja det är fullt rimligt att det gjorts av misstag. (y)
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.