Min Bosch 10,8 tiger har använts en hel del i trädgården, för grenkapning.
Funkade över förväntan, men åt lite batteri som 13th nämner ovan. :)

Sticksågen funkar om man inte har för bråttom.
Nån 10,8v cirkelsåg TROR jag inte har, jag minns inte.. :surprised:
 
Man får nog se det för vad det är... batterisågar är problemlösare, inte bulkverktyg.
 
Precis.

Liten och smidig maskin för att lösa småproblem.
 
  • Gilla
schmakita
  • Laddar…
Batteriklingan är toppen för små servicejobb, inget man står och kapar skivor med en hel dag men ska tex en lucka/täcksida kapas är den utmärkt.
 
13th Marine skrev:
Jag har använt mini-tigersågen mer än jag trodde jag skulle göra. (Blå Bosch 10.8V)
Förvånansvärt stark, men tuggar batterier.

Skulle faktiskt kunna tänka mig att en minicirkelsåg kan vara användbar den också.
jo minicirkelsågen är bra till klickgolv, klicktak och liknande skivor... tycker jag iaf :)
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Nu har jag beställt och hoppas att det kommer funka och fylla behovet av lätta/portabla verktyg. Om jag använder den mer än jag tror får jag väl köpa 2.0Ah batterier, i annat fall så blir det hyllvärmare. Återkommer med betyg.
 
F
Ymer skrev:
Nu har jag beställt och hoppas att det kommer funka och fylla behovet av lätta/portabla verktyg. Om jag använder den mer än jag tror får jag väl köpa 2.0Ah batterier, i annat fall så blir det hyllvärmare. Återkommer med betyg.
Och jag vet att jag inte "måste" ha nåt i det paketet men vill ha det ändå.
 
Fick nyss ett SMS,

Reklambild för utförsäljning med texten "TACK FÖR DEN HÄR TIDEN" och "50% på lagerfört sortiment".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
ullberg
Tack för tipset, fick också SMSet visade det sig dock till 'fel' mobil. Var ganska utplockat - inte minst bland verktyg. Men när jag gick låg det fortfarande ett GTA3800 kvar, originalpris 2995 tyckte jag det stod så borde bli 1500, vet inte hur konkurrenskraftigt det priset är

/U
 
ullberg skrev:
Tack för tipset, fick också SMSet visade det sig dock till 'fel' mobil. Var ganska utplockat - inte minst bland verktyg. Men när jag gick låg det fortfarande ett GTA3800 kvar, originalpris 2995 tyckte jag det stod så borde bli 1500, vet inte hur konkurrenskraftigt det priset är

/U
Det kostar 1895 på kampanj på Beijer just nu, så med Bauhuas prismatchning blir det 1667,6.
Så det priset är nog bra om det stämmer.
 
  • Gilla
snowjim
  • Laddar…
Lexington skrev:
Det kostar 1895 på kampanj på Beijer just nu, så med Bauhuas prismatchning blir det 1667,6.
Så det priset är nog bra om det stämmer.
Det bordet hade inte varit dumt, bor dock lång ifrån både Beijer och Bauhaus, vad krävs föra att prismatcha? Man måste till de fysiska butikerna?
 
Såg nu att bordet bara fanns på centrallagret på Bauhaus (alltså inte i någon butik), vet inte om prismatchningen gäller då?
Men annars kan man väl beställa till butik och prismatcha när man ska betala.
Både Malmö o Lödde har Bauhaus (om din stad stämmer).

Men i övrigt måste du nog ta dig till ett Bauhaus för att kunna matcha.

Edit:
Fick detta svar av Bauhaus vi deras chatt, min fråga vår om prisgarantin gäller även för varor som bara finns i Bauhaus webshop.

"Ja prisgarantin gäller trots detta, skulle du köpa den via webshopen kan du mejla in till oss på reklamation@bauhaus.se med ditt ordernummer samt en länk till produkten hos Beijer bygg så att vi kan se att det är exakt samma produkt du sett hos dem"
 
Redigerat:
  • Gilla
snowjim och 1 till
  • Laddar…
Köpte lite kakelverktyg och elektroniska diskmaskinsavstängningar. Annars var allt kul rätt urplockat.
 
Bauhaus tar dock 100 kr i frakt som man inte verkar kunna komma runt medan Beijer bjuder på frakten. Så i slutändan blir skillnaden ganska marginell.

Känns nästan som mer jobb än nytta :)

Edit : Man tjänar 128.4 kr på att krångla med bauhaus.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.