Svar: 2. 7 positioner.

Vi byggde ett jätte fint uterum med altan förra sommaren. Vi hade råd med möbler till själva uterummet men däcket så har vi fått skrapa ihop det som vi tagit över från förra ägaren. Verkligen ingen hitt och matchningen är allt annat än bra! :)

Nybyggt uterum med glasväggar anslutet till hus och en altan med blandade möbler.
 
7 positioner
 
Väldigt stilfull möbel som gjord för trev
Lantlig villa vid vattnet, grönskande trädgård, hund, brygga, fridfull atmosfär.
ligt umgänge vid havet
 
Jag svarar 7.

Gammalt utemöblemang bestående av bord och stolar på gräsmatta framför två ljusa hus.

Det ni ser är det gamla och oälskade möblemang hyresvärden ställt dit.
 
Det är 2, alltså 7.

Då vår fantastiska altan är utrustad med plastbord och tillhörande klaffstolar som årligen bidrar men minst ett blåmärke pga "kapsejsning" så känner jag att det skulle vara på sin plats med nått som gör altanen och utsikten rättvisa!


Altan i trä med ett vitt hus och utsikt över en sjö i bakgrunden.
 
  • Altan i trä med vit räcke med utsikt över sjö och gröna landskap.
  • Katt sitter på trädäck i solnedgången med utsikt över en sjö och landskap.
Här - precis här - hade detta fantastiskt vackra möbelemang gjort succé! Att kunna få njuta av härliga och ljumma sommarkvällar i dessa bekväma och vackra stolar hade varit härligt!
Och förresten - de går att ändra i sju (7) positioner. Ovanligt många!
Trädgårdsmöbler på stenbelagd uteplats med justerbara stolar och ett bord intill en ljusgul husvägg.
 
Nybyggt hus täckt av snö under en vintersnöstorm.

Svaret är 7 positioner


Hade ju suttit asfint på vaksidan nu när solen tittar fram efter en kall vinter med nybyggnation av huset. Blir perfekt att ha raster på när baksidan skall göras klart led gräsmatta å brygga och allt därtill👍👍
 
En tom träaltan med barnstol och bord, leksaker och en gungstol vid ett gult hus
Svar 2, 7 positioner.

Det är väldigt tomt här som ni ser...
 
Svar 2-7 positioner.
Jag och min sambo tycker det saknas något på vår inglasade altan. (Vi är nyinflyttade)
Det skulle passa perfekt.


Tom inglasad altan med trägolv och en vitlackerad stolpe, utsikt mot trädgård. Kartong på golvet.
 
Svar: 2 (7 positioner)

Familjen har växt ut det lilla bord vi köpte innan barnen kom till världen. Vore en fin start på sommaren med ett nytt! :)
 
Svar: 2 (7positioner)

Dessa otroligt snygga utemöbler skulle få stå på denna altan tills vi byggt en ny om nåt år. Då vi precis köpt huset har jag ej någon bättre bild men man längtar efter sommaren och att kunna få sitta ute i såna sköna stolar och njuta av en härlig sommarmiddag i kvällssolen!

Hus med täckt altan i snölandskap på natten, upplyst av varmt ljus från fönster och dörr.
 
Svar 2 - 7 st.

Så här ser uteplatsen ut. Försökt piffat den med gammal trall och plastmöbler i olika färg:D Uteplats under konstruktion med gammal trall och plastmöbler framför rött hus.
 
  • Gilla
ghoti
  • Laddar…
7 olika positioner och det skulle vara super med fler platser till sommarens familjekalas.☀️🎶🇸🇪
Trädgård med grönt gräsmatta, stenstig och en nybyggd altan med sittplatser med skogsbakgrund.
 
Svar: 2

Vår altan ser ut som skit. Sliten, sned, grå. Men, till sommaren så ska det byggas en ny, större och finare, så att vi kan njuta i solen och titta ut över vattnet. Så här (ungefär) kommer den att se ut:
 
  • 3D-modell av en röd hus med ny altan som planeras byggas.
Person som håller en kaffekopp med en svart hund bredvid på en trädtrappa utomhus.
Svar:2, sju positioner!

Jag önskar vinna denna fina möbel så jag slipper sitta på den hårda trappen och dricka mitt morgonkaffe. Det skulle också göra det lättare för familjen att komma in/ut i huset om jag inte sitter i dörröppningen hela tiden.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.