1. 802.11n

Vill ha!
 
1. 802.11n

Jag vill mä ha! :D
 
Svar: 1. 802.11n

Perfekt övervakningssystem för mig som bor i ett litet hus med öppen planlösning! Bara att sätta upp i ena änden av huset och på så sätt har man full koll på vad som händer i huset när man är bortrest.
 
Svar: 802.11n

Då jag endast är hemma 1 vecka av 3 året om pga jobbet, så vore det väldigt bra att kunna ha koll på huset när jag inte är hemma.
Detta vore en väldigt bra lösning och tillsammans med larm på dörrar, fönster osv så har jag bra koll på huset när jag är borta på jobb.
 
Svar: Alternativ 1 -802.11n wireless.

Motivering:
Det här med Hemautomation är mycket intressant och man har investerat i många olika enheter. Övervakning har man 2st av och givetvis sitter de utomhus för att se till att man har koll på obehöriga gäster inte drar iväg med åkklipparn eller kvistar iväg med skottkärran..

En annan glädjefylld hobby man har är helgrelaterat och handlar om Whisky :)
När man ramlar innanför dörren hemma en fredag eftermiddag och barna är på obefintlig ort. Sjunker ner i soffan med en lämplig mängd Bowmore Darkest 15årig. Man tar första sippen och firar in helgen med en smak i munnen som efterliknar en lätt touch av avslagen portello... Vad hände med min Bowmore ? Och varför är den utspädd med Portello ??!

Det svaret skulle lätt kunna lösas med en trevlig högupplöst kameralösning på det enda stället man inte tänkte på att ha en..
 
  • Gilla
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Svar: 802.11n wireless

Perfekt att kunna ha koll på våra husdjur när man är borta en stund! Samt givetvis tryggheten denna fina kamera ger!
 
Svar 1
Min far har precis tyvärr blivigt änkling , och i samma veva med dödsbon och begravning så blev det inbrott på hans landställe .
Denna produkt skulle hjälpa oss att hålla koll på hans landställe och min far kunde få ett mindre problem och tänka på .
 
802.11n wireless

Det här kommer att bli väldigt intressant för oss framöver då vi är i processen av att bygga ett hus just nu. En av anledningarna till att jag har dragit mig ifrån att bo i hus är just att det är enklare att ta sig in i dem ;-) Därför har jag känt mig tryggare någon eller några trappor upp i ett flerfamiljshus. Så möjligheten att kunna övervaka huset är absolut något jag känner att vi kommer att behöva för att känna trygghet.
 
Svar: 802.11n wireless

Tycker det hade känts tryggt att kunna ha lite koll på hemmet när man är iväg. Inte bara på semestern utan även när man är på jobbet.
Om jag placerar denna i entréplan på huset så täcker de 180 graderna både huvudingången, altaningången och trappan upp till övervåningen. Perfekt om man vill ha koll :) !!!
 
1. 802.11n

Behöver hjälp att bli av med en dålig tanke. Ni vet...Som en dålig låt som fastnat i hjärnan och som man inte blir av med. Min "låt" går ungefär så här "Naah..Händer inte mig. En lämnad ytterskorna som syns genom brevinkastet räcker".... Trots att jag är ganska säker på att en nattseende IR kamera i sommarstugan (med en extra glödlampa som sänder ut osynligt IR ljus på natten), med rörelse och ljud sensor som varnar till mobilen,och spelar in på kort...Nog egentligen kanske eventuellt är en bättre idé.
 
Svar : 1. 802.11n

Jag saknar en övervaknings-pryl (D-Links nya vidvinkelkamera DCS-2530) som kan övervaka alla andra prylar när jag inte är hemma.
 
Svar: 802.11n wireless

Jag hade tänkt mig övervaka min båt! 6 mil enkel resa, men det finns ju ström på den hela tiden, och wifi, så att enkelt hålla koll på att allt är som det ska vore ju toppen!🛥😊👍🏼
 
Svar 1, 802.11n

Denna vore ju förträfflig för att hålla koll på huset och kanske djuren som passerar gården när man inte är där, och i förlängningen för att hålla koll på den återkommande Tornfalkfamiljen som bor hos oss om somrarna.
 
802.11n wireless

Har länge kollat på web kameror för övervakning känner att jag behöver det hemma, denna skulle vara en bra start att sätta i hallen för att övervaka kommer att täcka nästan halva entreplan med sin vinkel med rätt installations plats.
 
Svar: 802.11n wireless

Motivering:
Tryggheten av en övervakningskamera går inte att underskatta, då kan man säkert och tryggt sova om natta.
Med D-Links smarta kameror som ständigt håller koll,
då slipper man förhoppningsvis bovar och andra troll.
Detta styrs enkelt av en app,
då man kan larma polisen så rapp. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.