2 är svaret.

Mina tonåringar skulle älska mig oändligt om jag överraskade med detta kit. Tänk vad lite som krävs egentligen för att bli föremål för deras kärlek (återigen). En uppkoppling som faktiskt funkar - för mer än en halv person åt gången, och några gadgets man kan skryta för polarna med. Är det en deal då? Vill ni göra denna mamma glad?
 
Med vår sons gudfar inneboende i källaren vill det till att ha stabil trådlös täckning i hela huset. Filmer skall streamas, internet skall surfas och när han inte orkar komma upp på övervåningen och hälsa på - då blir det Skype.
 
KristoferN skrev:
Med vår sons gudfar inneboende i källaren vill det till att ha stabil trådlös täckning i hela huset. Filmer skall streamas, internet skall surfas och när han inte orkar komma upp på övervåningen och hälsa på - då blir det Skype.
Du glömde svaret
 
Svar 2. :)

Med vår sons gudfar inneboende i källaren vill det till att ha stabil trådlös täckning i hela huset. Filmer skall streamas, internet skall surfas och när han inte orkar komma upp på övervåningen och hälsa på - då blir det Skype.
 
hushem skrev:
Du glömde svaret
Oups, tack! :)
 
Svar 2
Vi är inne på fjärde router/nätverk men får fortfarande inte det trådlösa att fungera bra, är fortfarande dålig täckning i halva huset. Synd att inte kunna lyssna och titta på musik och film i hela huset samt i trädgården.
Man får koppla i hop med telefoners 4g men det är ej så bra då gigabiten äts upp fort.
Hoppas på ett nätverk som håller vad det lovar.
 
Redigerat:
S
Svar 2

Efter en del övertalande fick jag sambon att gå med på att skaffa fiber. Jag har förberett med ett stativ och slang in i källaren. Nu har våra förutsättningar förändrats och kommer inte kunna prioritera köp av elektronik. Det innebär att routern kommer hamna i källaren med dåligt wifi på entreplan som följd, inkommande tele sitter idag på entreplan därför sitter routern också där idag. Sambon vart måttligt road när jag förklarade att vårt wifi kommer bli sämre efter fiberinstallationen.

Det här paketet skulle avhjälpa mitt dåliga samvete enormt!
 
Veckans viktigaste händelse är här, vinnaren ska dras i veckans tävling! Denna veckan har vi vår medlem VadVetJag som varken har bra wifi eller 4G i huset. Vår förhoppning är att detta paket ska avhjälpa problemen. Stort grattis!

Motivering: Har samma problem som de flesta har; dålig täckning av ens wi-fi från routern till hela huset. Utöver det så blir det inte roligare av att vår mobiltäckning är nästintill obefintlig då vi tycks bo i en mobilskugga. Ingen av de mobilleverantörerns som finns fungerar smärtfritt i värst hus och då bor vi centralt i en tätort!

Så en avancerad nätverkslösning skulle vara väldigt välkommet och göra familjen tryggare då allt fler trygghetslösningar jobbar med wi-fi; vattenläckage-larm, brandlarm och inbrottslarm

Så hoppas man blir utsedd till vinnaren!
 
  • Gilla
thewolf
  • Laddar…
Oj! Tack, hur gör jag nu?
 
  • Gilla
BG.s och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.