Nu får vi snart fiber och grädde på moset vore att få till riktigt bra trådlöst nät.
 
2. Den kan kommunicera med flera enheter samtidigt.
Har många enheter som behöver ha uppkoppling i huset, och ny teknik vore jätteroligt få då vi bara har en gammal seg router i nuläget.
 
Svar:2
Med fiber på ingång så vill man ju få ut mesta möjliga av nätverket och inte sitta med gamla flaskhalsar.
 
Svaret är som min rubrik lyder, nummer 2.

Har samma problem som de flesta har; dålig täckning av ens wi-fi från routern till hela huset. Utöver det så blir det inte roligare av att vår mobiltäckning är nästintill obefintlig då vi tycks bo i en mobilskugga. Ingen av de mobilleverantörerns som finns fungerar smärtfritt i värst hus och då bor vi centralt i en tätort!

Så en avancerad nätverkslösning skulle vara väldigt välkommet och göra familjen tryggare då allt fler trygghetslösningar jobbar med wi-fi; vattenläckage-larm, brandlarm och inbrottslarm

Så hoppas man blir utsedd till vinnaren! :)
 
Svar: 2

Med tappad anslutning titt som tätt är bredbandslivet inte alltid lätt. Routern från leverantör delar inte ut signaler som sig bör. Med lite extra kräm blir uppkopplingen suverän!
 
svar: 2
Kommer inom kort att få fiber indraget i huset vore då toppen att få ett kraftfullt WiFi-paket, gissar att det också kommer att täcka snickarboden som ligger 10 m från huset.
 
Svar 2
En sån här uppgradering är vad ja skulle behöva, har knappt wi-fi täckning idag om ja så lägger telefon på routern, dessutom vore de helt perfekt för frugan som sitter på andra sidan huset med skolarbete, och surfar genom telefon för att wi-fi inte funkar
 
Rätt svar: 2

Äntligen! Det låter som den högteknologiska familjens dröm med ett kraftpaket som utan problem matar alla anslutna apparater (och de är många) med wi-fi i jämn och hög hastighet. Genialiskt!
Min enkla wi-fi hotspot mäktar inte med familjens krav idag. Det blir som i ett flerfamiljshus med bara en dusch i källaren - köbildning.
 
2

Detta problem vi har, varje dag linan huggs av, tänk att vinsten vinna, då hela idag hela familjen blir stinna...
 
Rätt svar: 2.

Då min gamla router gett upp och jag inte haft möjlighet än att ordna en ny hade detta paket passat min familj perfekt!
Idag klarar mina tonårsdöttrar/son dagligen på tappad konakt och dålig hastighet med Telias orginalrouter som tyvärr inte funkar där jag bor. Vet att barnen vore väldigt tacksamma om jag skulle bli utvald att emottaga ett nätverkspaket!
 
Svar: 2. Routern kan kommunicera med flera olika enheter samtidigt.

Motivering: Officiellt har jag ett trådlöst nätverk men min router är så gammal och slö att signalen bara når ca 10 meter vilket innebär att större delen av bostaden inte har ett, dessutom funkar nätverket inte alls när man använder vissa köksapparater, så skulle verkligen behöva en repeater och en stark och snabb router :)
 
Svar:
2. Routern kan kommunicera med flera olika enheter samtidigt

Ungdomarna på övervåningen har lackat ur på dålig täckning, och löst problemet med kablar genom halva huset, nån extra jäkla burk och en massa härvor av kablar. Det är numera omöjligt att städa, utan att riva, snubbla, svära och sparka..... Hjälp behövs!😬
 
Rätt svar 2
Skulle vara coolt med världens bästa router så man kan kirra ett smart hem. Det skulle vara ruter det!
 
Med 4 ungar i hemmet räcker inte wifi:n till alla kan jag lugnt säga..
 
Rätt svar: 2

Nu när vi renoverar vårt tilltänkta boende bor vi i lägenhet i stan. Det är väl trångtbott, både för folk och radiosignaler. Den gamle Netgearen orkar inte riktigt med detta folkrika område och spottar blott sina wifi-signaler i en pöl runt omkring sig. Denna vore således en välkommen ny familjemedlem!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.