Reklam för 20-50% rabatt på Milwaukee verktyg, med en samling elverktyg i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
20-50% på "listpris" lär inge ge särskilt bra erbjudanden :)
 
Jag köpte min dragare på kampanj där, halva priset på deras ordinarie pris. Det var någon hundralapp under priset om man skulle köpt från england.
 
  • Gilla
camaro1969
  • Laddar…
Mattias_Jo1 skrev:
[bild]
Riktigt bra priser 👍🏻
 
MathiasS skrev:
Denna hängrännerensare är faktiskt värde vart enda öre, nästan även till normalpris. För 400pix är det ett självklart köp:

[länk]
+1 på den.
Jag köpte min till ungefär samma pris för två år sedan när de hade motsvarande kampanj då. Jag är helt nöjd med rensaren än så länge och var just iväg och köpte en grensåg som passar på skaftet, förhoppningsvis blir jag lika nöjd med den.
 
Flinks kör Festool-dagar. Imorgon är det i Arninge. 500kr i rabatt per 3000 (ex moms). "Sådär" rabatt men goda burgare, iaf i Bromma.
 
Är väl en vanlig 456 fast den är vit. (vet att det fanns bla rosa 10,8 förut)
sen tror jag att just 456 är en gammal modell om börjar utgå ?
 
H
Octavianus skrev:
Hittar ingen info om den, och varför e den vit?
Om jag minns rätt betyder detta att det är en Limited Edition som riktar sig till privatpersoner.

Det är en vanlig 456 med 3st 4,0Ah batterier.

En bra maskin, jag gillar den :)
 
Redigerat:
Såg att de även hade DTD146ZW, slagskruvdragare, kan man använda en sådan till muttrarna vid däckbyte? vanlig skruvdragare är uppenbarligen inte ett bra val där.
 
Jag får inte loss muttrarna med min 18V slagskruvdragare. Så jag tar spärrskaftet från biltema och lossar muttrarna, och sedan skruvar jag loss dem med slagskruvdragaren. Att dra fast muttrarna funkar inte heller, det blir alldeles för löst med slagskruvdragaren. Jag hade egentligen lika gärna kunnat köra med vanlig skruvdragare när jag byter däck på det här sättet.
 
snowjim skrev:
Såg att de även hade DTD146ZW, slagskruvdragare, kan man använda en sådan till muttrarna vid däckbyte? vanlig skruvdragare är uppenbarligen inte ett bra val där.
Med den här Boschen går det bra att lossa hjulbultarna: https://www.bosch-professional.com/se/sv/gdx-18-v-ec-30924-ocs-p/
Makitan låg på 160Nm mot Boschens 185, kan gå, om bitsfästet håller, 1/2" fyrkantsfäste på Bosch.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.