Ta bilförare t.ex. De som dör först är inte de som kör långsamt skrev:
Den dagen jag blir diktator så är det de som kör för långsamt som kommer dö först.
 
  • Gilla
AndersPS och 5 till
  • Laddar…
FemTummar skrev:
Den dagen jag blir diktator så är det de som kör för långsamt som kommer dö först.
Vad ska du göra med dom som tycker att den absoluta perfekta dagen att börja köra bil på är vid ca 6 på morgonen första dagen det är snö ute så dom ligger på ungefär 0.0000000001km/h framför en kö på 30 bilar.
Så absolut ingen kommer förbi?
 
Ja, arkebusering är väl lämpligt?
 
De ska köras över i 0.0000000001km/h av en kö på 30 bilar
 
  • Gilla
jonko och 1 till
  • Laddar…
Snigeldynamit, är det något man använder mot mördarsniglar?
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
raveper skrev:
Snigeldynamit, är det något man använder mot mördarsniglar?
Nej, till mördarsniglar behöver man riktig dynamit - och mycket.

Man skall aldrig använda mindre våld än vad tillfället kan rättfärdiga ...
 
  • Gilla
tommib och 3 till
  • Laddar…
Det här är sanning:

När min dotter skulle köra upp för sitt körkort fick hon med min extranyckel till min bil, så kunde hon efter eventuellt lyckat förarprov gå och hämta den med löfte att hon också skulle hämta mig efter jobbet.

Det gick bra med uppkörningen och hon tog mycket riktigt min bil hem (vi bor en bit utanför stan).
När jag så senare på dagen slutade jobbet hade det dragit in ett kraftigt snöoväder, och jag fick därför vänta kanske 30 minuter på att hon skulle dyka upp. Men visst dök hon upp.

-Förlåt Pappa att det tog sådan tid, jag har fått köra i 30 hela vägen in till stan, det var en skitlång kö.

-Det gör inget, svarade jag. -Det är bättre att ta det försiktigt i halkan, och att köra om är bara dumt.

-Köra om?, utbrast hon, -Jag låg först!
 
  • Gilla
magda136 och 17 till
  • Laddar…
D09
Snål-Jocke skrev:
Det här är sanning:

När min dotter skulle köra upp för sitt körkort fick hon med min extranyckel till min bil, så kunde hon efter eventuellt lyckat förarprov gå och hämta den med löfte att hon också skulle hämta mig efter jobbet.

Det gick bra med uppkörningen och hon tog mycket riktigt min bil hem (vi bor en bit utanför stan).
När jag så senare på dagen slutade jobbet hade det dragit in ett kraftigt snöoväder, och jag fick därför vänta kanske 30 minuter på att hon skulle dyka upp. Men visst dök hon upp.

-Förlåt Pappa att det tog sådan tid, jag har fått köra i 30 hela vägen in till stan, det var en skitlång kö.

-Det gör inget, svarade jag. -Det är bättre att ta det försiktigt i halkan, och att köra om är bara dumt.

-Köra om?, utbrast hon, -Jag låg först!
😂😂😂😂😂😂😂😂 👍👍👍👍
 
D09
Tecknad bild av en sorgsen kvinna och en pojke på en parkbänk, pojken citerar sin pappas åsikter om den nya frun.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Låter som pappan har en ålderskris 🤔
 
  • Gilla
Henri och 1 till
  • Laddar…
Tecknad bild av en terapisession där terapeuten konfronterar en man om spelmissbruk med ett skämt om dragspel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
kontorsråttan och 2 till
  • Laddar…
Korvgubbe
KnockOnWood skrev:
Bonnier spelar hockey i Brynäs vet du väl :)
Nähä, nu skojar du allt med oss, för det är f-n ingen i Brynäs som kan spela hockey! :p
 
D09
Korvgubbe skrev:
Nähä, nu skojar du allt med oss, för det är f-n ingen i Brynäs som kan spela hockey! :p
Bonnier kanske inte bor i Gävle 😇
 
Illustration av en vit hund bredvid text om regler för djur och berusade personer på kollektivtrafiken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
En norsk helikopter störtade på en kyrkogård. När räddningstjänsten kom dit hittade de 1000 döda...
 
  • Gilla
fubar och 2 till
  • Laddar…
[video=youtube;yqkibhktodA]https://www.youtube.com/watch?v=yqkibhktodA[/video]
 
  • Gilla
Lo Göthberg Larsson och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.