Zlatan verkar mest dissa damfotboll nu för tiden.
 
KnockOnWood skrev:
Anders ville ju ha bra käk :cool:
Tja, ska man laga stjärnkrogmat måste man ha intresset och tiden. Jag har intresset :)
 
harry73
Eftersom det tar dig 4 år att flytta in i en lägenhet vill jag inte veta hur lång tid det skulle ta dig att laga bra mat. ;)
 
Va, har AndersMalmgren flyttat in nu?
 
Inte än, så 4 år kan bli mer ......:wow:
 
Nej men det har inte gått fyra år än :)
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Hemmakatten
Snigla skrev:
Måste bara visa, trots att jag inte tror att det är till salu.. men sicken förändring:

[länk]
Såg ett liknande i ett tv-program om arkitektur. Där hade de en cell och en flygel på balkongen där det i dag är ett matbord. Snyggt hus, om vi nån gång skulle flytta kan jag tänka mig ett sådant hus.
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Hemmakatten skrev:
Såg ett liknande i ett tv-program om arkitektur. Där hade de en cell och en flygel på balkongen där det i dag är ett matbord. Snyggt hus, om vi nån gång skulle flytta kan jag tänka mig ett sådant hus.
Jag kanske inte skulle gjort allt precis som de gjort.. men det var en mäktig renovering.. och ett gott exempel på hur "värsta kråkslottet" kan få nytt liv!

Blir ofta lite sorgsen över alla fina hus/slott/gårdar runt om i världen.. som bara står o förfaller!
 
sinuslinus skrev:
[länk]
Vackert 60-tal.
Otroligt fint!
Men varför är där ett avvikande handtag på köksluckorna? (längst upp till vänster, översta skåpraden)
 
tompaah7503 skrev:
Otroligt fint!
Men varför är där ett avvikande handtag på köksluckorna? (längst upp till vänster, översta skåpraden)
Kanske är en hemlig väg upp på vinden..
 
  • Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
Men för 60miljoner , kan det då inte eventuellt gå att få låna lite till så man kan flytta det till något naturskönare.
Måste nog vara bland de coolaste till salu på länge , Men rördragningen till toa stolen på en av bilderna var då bra ful (ja jag är lite yrkesskadad)
 
Krilleman
gustavv skrev:
Men för 60miljoner , kan det då inte eventuellt gå att få låna lite till så man kan flytta det till något naturskönare.
Måste nog vara bland de coolaste till salu på länge , Men rördragningen till toa stolen på en av bilderna var då bra ful (ja jag är lite yrkesskadad)
Rördragning? Ser ut som dom fuskat dit en slang!

Och tryck på "citera" på det inlägget du syftar på så forumet förstår vilket objekt du menar. I detta fallet misstänker jag att du menar 60miljoners i gamla stan i inlägg #3519.

http://storangsgatan.se/objekt/?objekt=OBJ22998_1496675401&bildlista#tabs
 
sinuslinus skrev:
[länk]

Vackert 60-tal.
Jag kan inte riktigt säga varför, men på något konstigt sätt gillade jag detta. Etage på detta sättet är läckert och jämfört med 2 vanliga plan är det smart. Men inredningen var lite mycket ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.