Kikade oxo precis på verktygen på Bauhaus, ingen imponerande rea direkt
 
Nähä. För mig blev det bingo iaf på Makita RT0700CX5J
FullSizeRender.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Synd bara att det inte funkar att beställa :banghead:
Ska banne mig ha samma pris i butiken!
 
nikasp
Hur får man loss en Bosch GCM 8 SJL till lägsta pris just nu? Bor i Stockholm och når alla vanliga byggvaruhus. Antar att man kan använda Hornbach eller Bauhaus prisgaranti. Vill gärna kunna lämna i enkelt om något tjorvar och slippa skicka.
 
nikasp skrev:
Hur får man loss en Bosch GCM 8 SJL till lägsta pris just nu? Bor i Stockholm och når alla vanliga byggvaruhus. Antar att man kan använda Hornbach eller Bauhaus prisgaranti. Vill gärna kunna lämna i enkelt om något tjorvar och slippa skicka.
Blå bosch kan du lämna in hos vilken återförsäljare som helst, så länge du har kvittot kvar och registrerat din maskin på nätet. Så beställ på nätet om de blir billigast.
 
  • Gilla
nikasp
  • Laddar…
nikasp skrev:
Hur får man loss en Bosch GCM 8 SJL till lägsta pris just nu? Bor i Stockholm och når alla vanliga byggvaruhus. Antar att man kan använda Hornbach eller Bauhaus prisgaranti. Vill gärna kunna lämna i enkelt om något tjorvar och slippa skicka.
Jag har inte kollat priset just nu men jag gjorde prisgaranti på bauhaus mot netonnet och fick den för 3071kr. Men det var 2 veckor sedan. Kolla prisjakt :)
 
Long time lurker, first time poster etc...
Köpte denna idag (ja, den platsar i en annan tråd men har int fått den än.. :) )

Tormek T7 för 3500:- måste väl anses vara bra pris?

http://www.clasohlson.com/se/Slipmaskin-Tormek-T-7/Pr309857000
8899376513054.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Skooda och 1 till
  • Laddar…
Verkligen! Tjöööp.
 
S
(y)
 
20160708_151613.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


För er som är som jag som inte gillar nya Essbox för att det blir så mycket skruv. Så har Sifvert skriv 395:- eller 3 för 1000 inkl moms på spax med försänkt, kullrig. Våde FZB och någon beläggning som såg ut som C4 typ Essves ankarskruv
 
oobum skrev:
[bild]

För er som är som jag som inte gillar nya Essbox för att det blir så mycket skruv. Så har Sifvert skriv 395:- eller 3 för 1000 inkl moms på spax med försänkt, kullrig. Våde FZB och någon beläggning som såg ut som C4 typ Essves ankarskruv
Den har de kört rätt länge, jag var där och handlade i feb/mars och då körde de kampanjen.
 
Ser ut som den gamla essve-lådan?
 
MathiasS skrev:
Ser ut som den gamla essve-lådan?
Ja dom där skit lådorna som inte låsen funkar på
 
Stör mig mer på att dom är vassa i hörnen osv. Repar både mig och andra saker.
 
Fairlane
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.