Någon som känner till vart man kan köpa en wagner project pro 115 till bra pris?
Hittar inget i Sverige och inte utomlands heller direkt mer än ebay.
 
Jag är ganska säker på att den inte säljs längre. Så mitt tips är begagnat blocket eller ebay. Alt en p117.
 
Okej då var det som det verkade då att den inte säljs längre tyckte det va lustigt att den inte gick att hitta någonstans.
Får leta vidare.
 
Reklambild för BOSCH borr- och skruvdragarset, prissatt till 699 kr, inklusive en borr/skruvdragare och tillhörande bitssats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Är ju inte ett jätte bra verktyg så, men kände att priset var så pass bra att det passade in i tråden.

Öob - 699kr för bosch, tror dock inte det där är "normala" bosch batterier dem brukar vara större.
 
Simonkenteriksson skrev:
[bild]

Är ju inte ett jätte bra verktyg så, men kände att priset var så pass bra att det passade in i tråden.

Öob - 699kr för bosch, tror dock inte det där är "normala" bosch batterier dem brukar vara större.
Jag undrar vilken verktygskyrkogård de har varit och plundrat för att hitta dessa gamla lik... De där batterierna är ju hur gamla som helst.
 
  • Gilla
Fred vom Jupiter
  • Laddar…
Snailman
Buildor har sommarkampanj fram till och med 31 juli
Handla för:
upp till 2000kr 4%
upp till 8000kr 5%
över 8000kr 6%

Verkar gälla även sådant som redan är nersatt.
 
Redigerat:
Mikael_L
Simonkenteriksson skrev:
[bild]

Är ju inte ett jätte bra verktyg så, men kände att priset var så pass bra att det passade in i tråden.

Öob - 699kr för bosch, tror dock inte det där är "normala" bosch batterier dem brukar vara större.
Det är stor risk att det inte är LI-ion batterier det där.

Och då blir det ett lite tveksamt köp, Bosch hade nämligen generella problem med typ alla sin accar under tiden med Ni-Cd samt Ni-MH. Många som hade ackar som nästan tvärdog ganska snart.
 
Mikael_L skrev:
Det är stor risk att det inte är LI-ion batterier det där.

Och då blir det ett lite tveksamt köp, Bosch hade nämligen generella problem med typ alla sin accar under tiden med Ni-Cd samt Ni-MH. Många som hade ackar som nästan tvärdog ganska snart.
Det är NiCd-batterier därav min tidigare kommentar. Dessa verktyg skulle jag inte ens ta emot om någon kastade dem efter mig...
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Det bidde ett köp 😱
Har haft en sådan tidigare och den höll bra i 8 år. Den var med på hela husbygget. Displayen lossnade förra året och då inhandlades en 18V. Den här blir nog present till dottern, dvs den finns där när jag behöver hjälpa till 😉
Den duger gott till det, bra med borr, bits o hylsor på köpet.
 
Tyvärr brukar det alltid var dåliga tillbehör i dom lådorna , men som sagt en tavla kan man alltid skruva upp med den .
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Glädjedödare...😭
 
  • Gilla
Hammarfall
  • Laddar…
Kjell_G skrev:
Det bidde ett köp 😱
Har haft en sådan tidigare och den höll bra i 8 år. Den var med på hela husbygget. Displayen lossnade förra året och då inhandlades en 18V. Den här blir nog present till dottern, dvs den finns där när jag behöver hjälpa till 😉
Den duger gott till det, bra med borr, bits o hylsor på köpet.
då skulle du handlat en ren 18v maskin ist. om du har flera batterier till den ;)
 
  • Gilla
EAK
  • Laddar…
Nu är vi för hårda grabbar, bosch maskinen är ett bra val om man tex bor i lägenhet. Sätta upp någon tavla eller till någon möbel. Bosch gör rätt okej grejer och man kan nog inte hitta något direkt liknande inkl bits för 700 spänn. Inget jag skulle köpa till mig själv men kanske till systern när hon flyttar ut liksom.
 
Simonkenteriksson skrev:
Nu är vi för hårda grabbar, bosch maskinen är ett bra val om man tex bor i lägenhet. Sätta upp någon tavla eller till någon möbel. Bosch gör rätt okej grejer och man kan nog inte hitta något direkt liknande inkl bits för 700 spänn. Inget jag skulle köpa till mig själv men kanske till systern när hon flyttar ut liksom.
Tror att det är en Bosch PSR 12, mycket bra specs :confused:
0 - 700 rpm
Vrid 11/26 Nm
Chuck 10mm
Batterier 1.2Ah eller 1.5Ah NiCd
Laddningstid: 180 min för att ladda ett 1.5Ah batteri O_o

NiCd är en plåga om man bara ska använda skruvdragaren lite då och då. Är ju segt att behöva att ladda batterierna varje gång man ska använda maskinen.
Jag hade hellre köpt någon Ryobi, Meec eller likn. med Li-ion-batterier än en urgammal Bosch med NiCd-batterier. Dessutom ser bitssettet ungefär lika uselt ut som skruvdragaren, nog inte så svårt att hitta något liknande för 99 spänn hos Harald Nyborg, Lidl eller Toys 'r us.
 
  • Gilla
Tokslut och 2 till
  • Laddar…
Dubbla batterier 😜
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.