Chaly skrev:
Sats på 6 eller 7 elektrikermejslar, Wiha Classic Electric för 129kr vid kassorna på Hornbach Norsborg i Stockholm.

Billigt tyckte jag.
Tack för den, fick bli en söndagsutflykt några kilometer söder ut idag.
 
  • Gilla
Chaly
  • Laddar…
M
Inget tips om en specifik butik, men jag kan tipsa om att kolla efter handverktyg (även elverktyg) på webbshoppar i UK.

Glasmästarhammare för några tior, samma med smygvinkel, stämjärn och liknande. Man får ju köpa lite på samma gång för att det ska vara värt frakten, men den brukar ligga på en hunka ungefär.
 
Marcussjogren skrev:
Inget tips om en specifik butik, men jag kan tipsa om att kolla efter handverktyg (även elverktyg) på webbshoppar i UK.

Glasmästarhammare för några tior, samma med smygvinkel, stämjärn och liknande. Man får ju köpa lite på samma gång för att det ska vara värt frakten, men den brukar ligga på en hunka ungefär.

Du har inte en länk till där du sett smygvinkeln? Är på jakt efter en bra och prisvärd nämligen.
 
Såg att 24mx har rea på partytälten igen 1199 tror jag det var
 
  • Gilla
Jckssn
  • Laddar…
M
Verkar ju vara ett riktigt kap — i smygvinkeln sitter ju dessutom en libell så att man säkert vet att allt är ur våg eller vad de nu tänkt sig! :D

Underbar bildtext dessutom: "Den här bilden är bara till för åskådliggörande syften"; jomen det är väl det vi har bilder till???

//Ronnie
 
M
Haha ja jo - jag sa aldrig att man fick den skarpaste kniven i lådan för 2 pund, men det räknar man väl inte med heller :D
 
  • Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
På Julas fyndavdelning i Skara står två stycken Tormek T4 för 1500:-st. På den ena står noterat att vinkelmätaren saknas på den andra att stenen är lite ojämn och slänger lite.
Typiskt när jag precis köpt en Kiruna slip :(
 
Bredbandsputs 1000kr i malmö
image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
ceson skrev:
På Julas fyndavdelning i Skara står två stycken Tormek T4 för 1500:-st. På den ena står noterat att vinkelmätaren saknas på den andra att stenen är lite ojämn och slänger lite.
Typiskt när jag precis köpt en Kiruna slip :(
Köpte den utan vinkelmätare och åkte till Slöjd-detaljer och köpte en för 139kr.
 
  • Gilla
Allvetaren och 4 till
  • Laddar…
Lazzeman skrev:
Köpte den utan vinkelmätare och åkte till Slöjd-detaljer och köpte en för 139kr.
Roligt att höra när någon har nytta av tipsen i denna och tråden om Blocket tips:)
 
ceson skrev:
Roligt att höra när någon har nytta av tipsen i denna och tråden om Blocket tips:)
Det kostar ju nån hundralapp att skicka in och få en kniv slipad så den tjänar man ju in ganska snart.
 
tullemannen skrev:
Bra rabatter på Makita. Midsommarrea några timmar till på [länk]
Dom makita jag har kollat på har samma pris fast det är midsommarrea ,
Klassisk blåsning med tidsbegränsad rea
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.