Vårt lås larmar aldrig för låg batterinivå före det slutar fungera och du går det vare sig att låsa eller öppna.
 
Finns en indikator som lyser när batteri börjar bli dåligt
 
Fungerar tyvärr inte med det heller.
 
Kan du beskriva närmare. Tar låset emot kommandon? Har du provat med autolåsning?
 
"Pratat" låset, eller är det helt dött?
Ser du status i appen? (om du har det kopplat till Verisure)
 
Status i appen är att det Upplåst via vred. När jag låser så klickar det till (som om den låser) och sen klickar det till igen och det lyser grönt. På utsidan blinkar tangenterna oregelbundet. Det är som att den inte kan låsa
 
Får du notifiering i appen att det är misslyckad låsning? Min gör det ibland om man vridit vredet "för långt". Löser sig om man stänger och låser genom att vrida så långt åt sidan som det bara går, låser upp normalt och sedan låser normalt.

Skumt, men nåväl.
 
Tack för hjälpen! :) Genom att vrida tillbaka till kl 9 och sedan låsa så fungerade det! Riktigt skumt men glad att det fungerade! Tack!
 
Erik -74 skrev:
Tack för hjälpen! :) Genom att vrida tillbaka till kl 9 och sedan låsa så fungerade det! Riktigt skumt men glad att det fungerade! Tack!
Skönt! Händer mig lite då och då om man vrider lite för mycket. Vet inte om det är ett generellt problem eller om det är fel på min enhet.
 
Tryckesfallet ser ju lite lattjo ut - kan man stänga en dörr med Yale Doorman utan att hålla ned handtaget?


Yale-YaleSE-bilder-yale-doorman-yale-doorman-installation.jpg
 
Redigerat:
Ja det går bra!
 
Ok, tack!

Bara av nyfikenhet - vad händer med den "felvända" halvan av tryckesfallet när den möter slutblecket?
 
halvorna påverkar varandra och trycks in när den träffar karmen/slutblecket.

på ett vanligt lås träffar ned sneda kanten blecket och glider in i dörren.

Här "vrids" båda in mot mitten av dörren och glider in
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.