[video=youtube;M4XbF2V7VKc]https://www.youtube.com/watch?v=M4XbF2V7VKc[/video]
 
  • Gilla
Drömhus2012 och 5 till
  • Laddar…
Haha! Men tyvärr nog inte långt från verkligheten.
 
Hahaha klockrent avslut!

Med vänlig hälsning, fremax
 
image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


P.s observera text på skylten...

Med vänlig hälsning, fremax
 
Redigerat:
image.jpeg
 
  • Gilla
orparn och 4 till
  • Laddar…
image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Med vänlig hälsning, fremax
 
  • Gilla
Mikael_L och 3 till
  • Laddar…
Magnetröntgen är KUSLIGT starka.
Finns patienter som dött för det kommit metallföremål flygande i rummet.
Men den här var ju kul :)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
fubar skrev:
Tja, det kan ju vara nåt ämne "med smak av röda bär". Verkar inte ens få kallas för saft :confused:

[bild]
Köpte "korv" i Haparanda för nåt år sen. På innehållsförteckningen stod det att den innehöll "produkt av köttliknande karaktär".
Den var dock god :)
 
fremax skrev:
[bild]

Med vänlig hälsning, fremax
Dyrt :/
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Hemmakatten
Vilken hemsk bild! Jag som gjorde en magnetröntgen för bara några veckor sedan... Tur att jag inte såg bilden då, var tillräckligt nervös ändå.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
tommib
LOL..... glömde en liten ficklampa i bröstfickan en gång när jag var inne på magneten. Den for iväg som en raket genom och satte sig på andra sidan när jag böjde mig ner.

För att lyckas med det på bilden måste de dock kört in ställningen precis bredvid. Undrar hur de lyckades med det? Personalen på magnetkamerorna där jag har jobbat har varit totalt paranoida (med viss rätt).
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Själv jobbar jag med flygplansmotorer, emellanåt får vi in motorer som har varit med om allt möjligt märkligt som åkt med in, tex liknande denna; 2215cda8647c4458c7f9102f6e21fa9e.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Stegar, verktyg och allt möjligt verkar åka med ibland, förhoppningsvis upptäcks det innan avfärd. :x
 
  • Gilla
Hemmakatten och 9 till
  • Laddar…
image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Med vänlig hälsning, fremax
 
  • Gilla
Marcussjogren och 8 till
  • Laddar…
tommib skrev:
För att lyckas med det på bilden måste de dock kört in ställningen precis bredvid. Undrar hur de lyckades med det? Personalen på magnetkamerorna där jag har jobbat har varit totalt paranoida (med viss rätt).
Nja alltså hos oss råkade en städpersonal glömma bort restriktionerna och körde in en tvättvagn i rummet. Den satt ungefär så där. Det kostade åtskilliga miljoner att fixa till ..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.